۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۵۱۴۸۵
رئیس اداره حج و زیارت کاشان:

توجه به خانواده شهدا باید در اولویت اول کار‌ها و فعالیت‌ها قرار داشته باشد

توجه به خانواده شهدا باید در اولویت اول کار‌ها و فعالیت‌ها قرار داشته باشد
اصفهان – بهروزی فر با اشاره به اینکه خانواده معزز شهدا نعمتی بزرگی برای ایران اسلامی هستند که باید قدر این نعمت را دانست، گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا بهروزی فر پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شهید علی اصغر مستوری نوش آبادی، شهید علی میرزازاده و شهید حسین علی زاده کاشی گفت: خانواده معزز شهدا نعمتی بزرگی برای ایران اسلامی هستند که باید قدر این نعمت را دانست.

وی ادامه داد: امروز دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برای مسؤولان وظیفه و سبب افتخار و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدایی است که بزرگترین سرمایه خود را برای انقلاب و نظام و اسلام فدا کردند.

رئیس اداره حج و زیارت شهرستان کاشان اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرهون خون همه شهدا از جمله شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

بهروزی فربا اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تنها برگزاری یادواره شهدا و همایش و کنگره و سخنرانی و نوشتن چند کتاب نیست، گفت: توجه به خانواده و پدران و مادران شهدا باید در اولویت اول کار‌ها و فعالیت‌ها قرار داشته باشد.

لازم به ذکر است، در این دیدار که با حضورکارکنان اداره حج و زیارت، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی منطقه کاشان انجام شد از خانواده معزز این شهدای والامقام، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است، شهرستان کاشان یکهزار و ۷۰۴ شهید و سردار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و نظام و انقلاب اسلامی کرده است و ۳ هزار و ۵۰۰ جانباز سرافراز که از این تعداد جانباز ۷۰ نفر جانباز ۷۴ درصد، ۲۳ جانباز قطع نخاعی و ویلچری هستند و شهرستان کاشان در استان اصفهان تنها شهری است که یک خانواده ۴ شهیده بارفروش و ۸ خانواده ۳ شهیده و ۱۰۸ خانواده ۲ شهیده دارد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات