۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۷۵۱۵۸۳
حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی تأکید کرد؛

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان
حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان، گفت: تا زمانی که از خود گذشتگی در ملت وجود داشته باشد انقلاب هیچ آسیبی نخواهد دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات والفجر هشت و میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و همچنین جشنواره مالک اشتر شهرستان سراب اظهار کرد: مسائل دفاع مقدس بطور دقیق باید به جوانان، دانش آموزان و دانشجویان تفهیم گردد، باید بیان کرد که در دفاع مقدس چه از خود گذشتگی هایی انجام شده است که این موضوع به جهاد تبیین مربوط می شود که گاها ما در این موضوع ضعیف عمل می کنیم.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی اضافه کرد: باید به جوانان این جامعه بیان کرد که چگونه ۴۴ سال توانستیم روز به روز پیشرفت کنیم، باید گفت که همواره ما از ضعف به قدرت رسیده ایم، هیچگاه ضعیف نبوده‌ایم و همواره با توجه به توانایی خود به قدرت رسیده‌ایم که به قول حاج قاسم تمام اراده ها تابع تعلقات انسان هستند، ما در اوج غربت توانسته‌ایم و می توانیم این یکی از بهترین شعارها در برابر کسانی است که می خواهند ناامیدی را به ملت ایران تزریق کنند.

وی به آموزه های امام خمینی(ره) اشاره کرده و گفت: تا زمانی که از خود گذشتگی در ملت وجود داشته باشد انقلاب هیچ آسیبی نخواهد دید، این از آموزه های امام راحل است؛ در ملتی که مکتب شهادت وجود داشته باشد اسارت جایی نخواهد داشت.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی عنوان کرد: قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار بزرگ و شکست ناپذیر است. با دقت در عملیات طوفان الاقصی می بینیم برگرفته از عملیات های جمهوری اسلامی ایران است. باید دانست که طوفان الاقصی کمر رژیم صهیونسیتی را شکست. اگر جنگ ۳۳ روزه شاخ این رژیم را شکست باید دانست که طوفان الاقصی کمر این رژیم را شکست.آن رژیمی که همه از آن برای خود غول ساخته بودند و در برابر ارتش آن حراس داشتند در مقابل جوانان فلسطین در برابر سید حسن نصرالله شکست جبران ناپذیری را متحمل شد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات