۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۵۲۸۸۸

گزارشی از گردهمایی طلاب استان گلستان در قم

گزارشی از گردهمایی طلاب استان گلستان در قم
اجتماع طلاب و فضلای گلستانی مقیم قم با حضور استاندار و مدیرکل سازمان تبلیغات گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در جمع طلاب و فضلای گلستانی مقیم که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: از حماسه ملت در انتخابات 11 اسفند کمال تقدیر و تشکر را داریم و بحمدالله ملت ما به عملیات شناختی و ترکیبی دشمن پشت کرده و پای صندوق های رأی حاضر شدند و برنامه های آنان را نقش بر آب کردند.

وی ابراز داشت: رهبر انقلاب از زحمات و خدمات دولت سیزدهم تمجید نمود و بحمدالله طی دو و نیم سال اخیر، کارهای بزرگی در سطح استان گلستان از سوی دولت انجام شده که جای تقدیر از استاندار جهادی و همکاران ایشان دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان ساخت: ما در جنگ ترکیبی که دشمن برای ایران اسلامی تدارک دیده، نیازمند حضور مبلغان در سطح استان هستیم و البته سختی های خاصی نیز متوجه مبلغان است که نیازمند حمایت های دولت محترم می باشد.

حجت الاسلام گرزین بیان داشت: امروز در بدنه حوزه علمیه استان گلستان، حوزه علمیه قم و حوزه علمیه استان خراسان، نخبگان ویژه ای داریم که تحقیقات طلایی آنان آماده چاپ است؛ اما نیازمند حمایت از سوی مسئولان است تا بتوانند آثار فاخر خود را به چاپ برسانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در پایان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با تمام مجموعه های فرهنگی کشور مذاکره ای داشت تا گفتمان واحد قرآنی را تبلیغ و تبیین نماییم که مورد نیاز مردم باشد که در این راستا، طرح سه ساله «زندگی با آیات قرآن» تدوین شده و نیازمند حمایت است تا به مرحله اجرا برسد و با این طرح می توانیم گفتمان قرآنی اجتماعی در کشور اجرا نماییم.

حجت الاسلام آبدار، نماینده طلاب گنبد و مینودشت نیز در ابتدای این جلسه به ایراد سخن پرداخت و ضمن خیرمقدم، اظهار داشت: از زحمات پرتلاش و جهادی استاندار استان گلستان برای برگزاری انتخابات پرشور و پراهمیت مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در این استان کمال تقدیر و تشکر را داریم که با مشارکت مناسبی برگزار شده است.

نماینده طلاب گنبد و مینودشت ابراز داشت: طلاب و اساتید استان گلستان از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و از نخبگان علمی، پژوهشگر، اساتید حوزه و دانشگاه، مدیران گروه های تبلیغی، مدیران و برنامه ریزان حوزه علمیه قم، مدیران دفتر تبلیغات اسلامی، مدیران جامعه المصطفی العالمیه، نویسندگان و مبلغان نمونه می باشند.

حجت الاسلام آبدار خاطرنشان ساخت: نخبگان دانشگاهی همیشه در دانشگاه مورد تعظیم واقع می شوند؛ اما متأسفانه طلاب و فضلای نخبه استان در هیچ مکانی معرفی نشده و باید معرفی مناسب تری نسبت به این عزیزان انجام بپذیرد.

نماینده طلاب گنبد و مینودشت در پایان بیان داشت: یکی از راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان گلستان، استفاده از ظرفیت طلاب و فضلاست و بحمدالله تلاش های مناسبی از سوی این عزیزان در سطح استان برای برگزاری پرشور انتخابات نیز صورت گرفته است.

حجت الاسلام میردار وطن، نماینده طلاب و فضلای آزادشهر و رامیان نیز در این جلسه اظهار داشت: بحمدالله تلاش های استاندار استان گلستان از جمله اهتمام ویژه به ارتقاء وضعیت اقتصادی مردم، اهتمام به جذب توریست، تقویت دیپلماسی اقتصادی، توجه به تاریخ ملی-فرهنگی استان گلستان، اجرای طرح گردشکری جزیره آشوراده، تکمیل طرح های نیمه تمام در استان، توجه به جایگاه خانواده و افزایش جمعیت و ... بسیار مناسب بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ابراز داشت: در کنار فعالیت های مناسبی که صورت گرفته، اهتمام ویژه به مسائل فرهنگی از ضروریات استان گلستان است و باید فعالیت های بیشتری صورت بپذیرد.

نماینده طلاب و فضلای آزادشهر و رامیان به اشاره به اینکه قریب به یک هزار طلبه گلستانی در قم حضور دارند، به ارائه گزارشی از وضعیت طلاب و فضلای استان گلستان در قم و بیان انتظارات از مسئولان پرداخت.

حجت الاسلام سید سجاد شریعتی از نخبگان تبلیغی استان گلستان به ارائه گزارشی از گروه تبلیغی و حجت الاسلام سید ابوالفضل حکیمی از نخبگان قرآنی استان گلستان به بیان ظرفیت ها، مشکلات و نیازهای قرآنی استان پرداخت.

ارسال نظرات