۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۷۵۳۲۶۰
سردار حسن زاده:

جبهه استکبار در ضعیف‌ترین شرایط خود قرار دارد

جبهه استکبار در ضعیف‌ترین شرایط خود قرار دارد
اصفهان - فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) با اشاره به اینکه استکبار در ضعیف‌ترین شرایط خود قرار دارد، گفت: امروز اسلام و انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا در اوج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار حسن حسن زاده یکشنبه شب در نخستین یاواره سرداران شهرستان کاشان همزمان با روز بزرگداشت شهدا و سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار حاج عباس کریمی قهرودی و سردار پاسدار حاج اکبر زجاجی سرداران و ۲۲۳ شهید پاسدار شهرستان کاشان که در حسنیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار شد، گفت: امروز جبهه مقاومت قوی‌تر و جبهه استکبار تضعیف‌تر شده است. 

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه استکبار در ضعیف‌ترین شرایط خود قرار دارد، افزود: امروز اسلام و انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

به گفته وی امروز جبهه استکبار همه توان خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کارگرفته در حالیکه به خوبی می‌داند شکست‌هایی که به او تحمیل شده به واسطه صدور فرهنگ مقاومت به جهان است.

سردار حسن حسن زاده گفت: در طوفان الاقصی تنها یک گروه از مقاومت با استفاده از توانایی‌های خود و تجربیاتی از رزمندگان ما آموختند این عملیات بزرگ را طراحی و با استفاده از مهماتی که خودشان می‌سازند این پیروزی بزرگ را به دست آوردند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در ادامه یادواره شهدا را فرصت مناسب برای باز تعریف یاد و خاطره شهدا دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرماید همه ما مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای بود، گفت: همه کسانی که تلاش کردند ۲۲ بهمن از یاد ملت ایران برود با حضور گسترده ملت قهرمان ایران غافلگیر شدند.

به گفته وی دشمن در فتنه سال قبل به خیال باطل خودش، براندازی را دنبال می‌کرد، اما ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در جهاد اکبر سال گذشته سربلند شد.

لازم به ذکر است، شهرستان کاشان مردم ۱۸۰۰ شهید در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم اسلام و نظام کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات