۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۵۴۴۶۲
حجت الاسلام اصغری خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه مازندران

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه مازندران
مازندران - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام اصغری ولوجایی، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در جمع خبرنگاران از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه مازندران خبر داد و گفت: راهپیمایی روز قدس ساری از میدان شهید قاسمی آغاز و به میدان شهدا و مصلی امام خمینی رحمت الله علیه مرکز مازندران ختم می شود.

وی ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سرکنسولگری ایران در دمشق برلزوم تقویت وحدت مسلمین جهان برای حمایت از مظلومان غزه تاکید و اظهار کرد: برنامه های روز قدس با شعار طوفان الاحرار برگزار می شود.

وی از راه اندازی پویش و هشتگ طوفان الاحرار برا حمایت از مظلومان غزه و فلسطین خبر داد و افزود: بازتاب خبری برنامه های قرآنی و فرهنگی با محوریت روز جهانی قدس مورد انتظار است.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به جانبداری رسانه های غربی و مجامع بین المللی به ویژه آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: تلاش های مؤثر جمهوری اسلامی از غزه در حوزه اطلاع رسانی و دستگیری از مردم بی دفاع و نیازمند غزه را آمریکا و اسرائیل برنمی‌تابند و درصدد کارشکنی در روند خدمت رسانی ایران عزیز به فلسطینیان هستند.

 وی با بیان این که صهیونیست ها هرگز نمی‌توانند به جایگاه پیش از طوفان الاقصی برگردند، اذعان کرد: بخش عمده‌ای از مردم دنیا در این شش ماه توانستند مسیر حق را انتخاب کنند و با مردم غزه همراهی و حمایت کردند که جای شکر و قدردانی دارد.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی بیان کرد: امروز شاهدیم که ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی و مقاومت مردم فلسطین به خبر اول دنیا و رسانه‌های جهان تبدیل شده است.

وی برلزوم تبیین اندیشه ها و منویات امامین  انقلاب اسلامی درخصوص حمایت از فلسطین تاکید کرد و خواستار بهره گیری از فضای مجازی جهت معرفی دستاوردهای عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی شد.

حجت الاسلام اصغری با بیان این که استاندار مازندران سخنران راهپیمایی روز قدس در ساری خواهند بود، افزود: راهپیمایی روز قدس ساری ساعت ده صبح میدان شهید قاسمی آغاز و به میدان شهدا و مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران ختم می شود.

وی خواستار معرفی ورزشکاران مازندرانی که در مصاف با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حاضر به رویارویی نشدند با عنوان نماد مقاومت شد و گفت: این ورزشکاران در بین نماز ظهر و عصر معرفی و تجلیل می شوند.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به کشتار بی رحمانه کودکان در غزه اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود دانش آموزان در مسیر راهپیمایی روز قدس به یاد کودکان و نوزادان شهید غزه با نماد نوزادان کفن شده حضور یابند.

وی به اهمیت بهره مندی از تلویزیون های شهری برای تبیین روز قدس اشاره کرد و خواستار مشارکت مساجد استان برای تقویت حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی های روز قدس شد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات