۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۵۴۹۹۸

اجرای مراسم شکرانه تحقق "وعده صادق" امشب در مساجد سراسر کشور

اجرای مراسم شکرانه تحقق
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مراسم شکرانه تحقق "وعده صادق" امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ سید محسن محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: تحقق وعده صادق و انتقام غرورآفرین از رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل به‌خاطر حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، موجی از جشن و سرور را در میان ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا و مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی ایجاد کرده است.

وی افزود: با تقدیر از اقدام به حق، قانونی و شجاعانه سپاه مقتدر با همکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مردم عزیز و انقلابی ایران امشب هم‌زمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت حق و تقدیر از این اقدام انقلابی، برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و غزه دست به دعا برخواهند داشت.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: مشارکت مردمی در برگزاری مراسم جشن و شکرگزاری در میادین و اماکن محوری و مقابل مساجد و تجدید میثاق با شهدای جبهه مقاومت چون شهیدان سلیمانی در کرمان، طهرانی مقدم در تهران، زاهدی در اصفهان، همدانی در همدان، اسکندری در خوزستان و سایر شهیدان سرافراز مقاومت و فضاسازی مناسب تبلیغی در سطح شهرها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

حجت‌الاسلام‌ محمودی بیان کرد: تجمع امروز علما و روحانیون تهران ساعت 15 در مدرسه مروی و اجرای برنامه ویژه در خیابان ایران و مراسم ویژه در مدارس را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

ارسال نظرات