۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۵۵۳۲۸
نماینده ولی فقیه در فارس:

ملت ایران پیروز هر نبرد با دشمن خواهد بود

ملت ایران پیروز هر نبرد با دشمن خواهد بود
حجت الاسلام والمسلمین دژکام خطاب به دشمنان صهیونیستی گفت: ملت ایران به لطف الهی پیروز هر نبرد با دشمن خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز جمعه خطاب به رژیم غاصب اسرائیل گفت: شما تجربه جنگ در ۸ سال دفاع مقدس را با ملت ایران دیده‌اید فکر نکنید شرایط عوض شده این ملت همان ملت است و شما را سر جای خود می‌نشاند.

وی افزود: این وعده خداوند در قرآن است که می‌فرماید از حق خود دفاع کنید آنها جنگ را آغاز کردند و ما از حق خود دفاع کردیم خدا برای اینکه ما را کمک کند کافیست و آنها هر چقدر هم لشکر جمع کنند ما به لطف الهی پیروز صحنه نبرد خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران حمله کرد، اما شورای امنیت نتوانست عدالت را برقرار کند و این نشان شکست آنها در عرصه دیپلماسی و سیاست است.

امام جمعه شیراز با اشاره جنگ ترکیبی دشمنان در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی علیه ایران گفت: دشمن سازمان یافته‌ترین و قوی‌ترین جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران به راه انداختند و فکر می‌کردند در جنگ فرهنگی می‌توانند پیروز شوند، اما زنان و بانوان ما سربلند از آن بیرون آمدند و آگاهانه و از روی اختیار پوشش را انتخاب کردندو پای ارزش‌های خود ایستادند.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید شعار سال را در اولویت قراردهند تاکید کرد: این به معنای این نیست که نباید کار‌های فرهنگی تعطیل شوند بلکه سازمان‌ها فرهنگی و مسئولان آن‌ها باید پای کار خود بایستند و بر اساس تقسیم کاری که شده به مسائل فرهنگی بپردازند.

ارسال نظرات