۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۵۶۴۶۷
حجت الاسلام والمسلمین فاضل تأکید کرد؛

لزوم اهتمام نسبت به حمایت و پیگیری اجرای برنامه های مدارس خواهران

لزوم اهتمام نسبت به حمایت و پیگیری اجرای برنامه های مدارس خواهران
حجت الاسلام والمسلمین فاضل در جریان بازدید از مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نکا بر لزوم اهتمام نسبت به حمایت و پیگیری اجرای برنامه های مدارس خواهران تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در سفر یک روزه به شهرستان نکا از مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) این شهر بازدید کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در این بازدید گفت: بیش از 50 هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور تحصیل می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل ضمن بررسی وضعیت تحصیلی و نیازمندی‌های طلاب خواهر و فراهم نمودن زمینه جذب طلاب علاقه‌مند به تحصیل، بر اهتمام نسبت به حمایت و پیگیری اجرای برنامه های مدارس خواهران تاکید کرد.
 
وی تصریح کرد: در 28 استان کشور بیش از 500 مدرسه علمیه ویژه طلاب خواهر وجود دارد که همه به دنبال فراگیری علوم حوزوی و نشر مبانی دینی و مکتب تشییع هستند.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران اذعان داشت: طلاب خواهر در 18 رشته تخصصی در سطح سه و در پنج رشته تخصصی در سطح 4 به فراگیری علوم حوزوی مشغول هستند و  هم اکنون، بیش از 50 هزار خواهر طلبه در مدارس  علمیه کشور در حال تحصیل هستند و همین میزان نیز طی سالهای گذشته فارغ التحصیل شدند.
 
در حاشیه این بازدید حجت الاسلام والمسلمین فاضل دیدار و گفت‌وگویی صمیمی با خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) داشت و از مسائل و وضعیت تحصیلی و دغدغه های خواهران طلبه مطلع شدند.
سفر یک روزه مدیرحوزه‌های علمیه خواهران به شهرستان نکا و بازدید از مدرسه علمیه ریحانه الرسول
سفر یک روزه مدیرحوزه‌های علمیه خواهران به شهرستان نکا و بازدید از مدرسه علمیه ریحانه الرسول
 
ارسال نظرات