۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۸۱۱۲۶
آیت الله حسینی بوشهری:

اقدامات تروریستی به دلیل ناتوانی دشمنان در رویارویی با ملت ایران و انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جنایت تروریستی زاهدان را یک حرکت کور و نوعی انتقام جویی آمریکا از موفقیت های اخیر جمهوری اسلامی در عرصه های اطلاعاتی و امنیتی دانست و گفت: این گونه اتفاقات نمی تواند خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد کند.
2/ آيت الله حسيني بوشهري
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین و امام جمعه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان و تسلیت شهادت شماری از مردم در این شهر ‌تاکید کرد: حقیقتا باید نسبت به این حادثه و جنایتی که در شرق کشور اتفاق افتاد و شماری از مردم عزیز ما به شهادت رسیدند، ابراز تاسف و تاثر کرد.

استاد حوزه علمیه قم، با بیان اینکه این جنایت، کار دشمنان نظام اسلامی است تصریح کرد: افرادی که با نظام اسلامی و آرمان های والای آن سر ستیز و دشمنی دارند،‌ هر روز و هر زمان به دنبال مطرح کردن خودشان هستند و از سوی دیگر تصور می کنند این گونه اقدامات نابخردانه می تواند ضربه ای به وحدت و اقتدار نظام اسلامی ایران وارد کند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم، با محکوم کردن حمایت آمریکا از گروه های تروریستی ابراز داشت:‌ ما افرادی را که جزو مزدوران استکبار هستند به عنوان عوامل اجیر شده دشمن تلقی می کنیم و آنها باید بدانند که آلت دست استکبار هستند و در سایه اوامر و دستورات آنها دست به چنین جنایت هایی می زنند.

آیت الله حسینی بوشهری، با اشاره به دلایل وقوع جنایت زاهدان در این مقطع زمانی تصریح کرد: پیروزی ها و موفقیت های پیاپی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی و همچنین شکست اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و هم پیمانان این کشور در ماه های اخیر،‌ چیزی جز فضاحت و رسوایی برای آنها باقی نگذاشت.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم ابراز داشت: بعد از دستگیری ریگی جنایتکار و اعدام وی ،‌ دشمنان ما نیز از پای ننشستند،‌ اما به دلیل اینکه قدرت و توان رویارویی با نظام اسلامی را ندارند،‌ دست به این گونه حرکات و اقدامات بزدلانه می زنند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: اینکه یک فرد کمربند انتحاری به خود ببندد و خود را در میان جمعی منفجر کند و عده زیادی را شهید و زخمی کند،‌ از لحاظ امنیتی و اطلاعاتی کار چندان پیچیده ای نیست و باید توجه داشت که این جنایت وحشیانه جز یک انتقام جویی و حرکت کور نیست.

وی تشییع باشکوه پیکرهای پاک شهدای جنایت زاهدان و حضور پرشور همه مردم و شیعه و سنی را در این مراسم نشان دهنده اتحاد و همدلی مردم این منطقه دانست و تاکید کرد:‌ این حضور حماسی و دشمن شکن،‌ خود جوابی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این حضور حماسی و پرشور و همچنین محکومیت های علمای شیعه و سنی در کشور،‌ پاسخی مناسب و قاطع به دشمنان ملت ایران است که بدانند ملت ایران یکپارچه است و هر روز نیز این اتحاد محکم تر و با صلابت تر از گذشته ادامه خواهد داشت و این گونه اقدامات نیز نمی تواند خللی در عزم و اراده آنها ایجاد کند.

آیت الله حسینی بوشهری، با تسلیت به خانواده های شهدا و همچنین آرزوی سلامتی برای مجروحان این جنایت افزود: امروز تنها نیروهای مسلح و امنیتی، تعقیب کننده این گروهک ها و دشمنان اجیر شده از سوی دشمنان و بدخواهان نیستند‌،‌بلکه همه مردم، مامور امنیت و وحدت در جامعه هستند و در استان سیستان و بلوچستان و هر نقطه ای که احساس مسؤلیت کنند،‌ حضور می یابند و نقش خود را در حفظ و حراست از کیان انقلاب اسلامی به خوبی ایفا می کنند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات