سیاست گذاران تبلیغ

سیاست گذاران تبلیغ

تعداد اخبار: ۱۰
در طول تاریخ همواره اولیای الهی در پی تبلیغ دین و هدایت مردم همت گماشتند و در طرف دیگر در تقابل با کسانی بودند که در پی ضلالت و گمراهی مردم گام بر می داشتند. امروزه با گسترش تبلیغ دین و همچنین روش های نوین آن، نیازمند مدیریت صحیح، پویا و کارآمد در زمینه امر بسیار مهم تبلیغ هستیم. این مدیریت صحیح در آنجا خود را نشان می دهد که هنوز که هنوزه مدیریتی یکپارچه برای این امر مقدس وجود ندارد و آشفتگی و دخالت نهادهایی که شاید امر تبلیغ به آنها هیچ ارتباطی ندارد به این امر لطمه های فراوانی زده است. سرویس فرهنگی و اجتماعی بنا دارد برای شناخت مشکلات پیش آمده در امر مدیریت تبلیغ به این موضوع مهم پرداخته و راهکارهای برون رفت از این وضعیت آشفته را در پرونده ای با نام «سیاست گذاران فرهنگ» ارائه دهد.
khabar.png
10 مورد
Yaddasht.png
0 مورد
Goft o goo.png
0 مورد
graphic.png
0 مورد
Movie.png
0 مورد
Aks.png
0 مورد
فعالیت گروه‌های جهادی موجب شرمساری سازمان‌های تبلیغی است
سیاست گذاران تبلیغ (۱۰)؛

فعالیت گروه‌های جهادی موجب شرمساری سازمان‌های تبلیغی است

حجت الاسلام ربانی گفت: بسیاری از گروه های جهادی با به جا آوردن اعمال استیجاری هزینه های تبلیغ را فراهم می کنند و این مسأله سبب شرمساری سازمان های مرتبط با امر تبلیغ است.
ضرورت تشکیل شورای هماهنگی تبلیغ
سیاست گذاران تبلیغ (۹)؛

ضرورت تشکیل شورای هماهنگی تبلیغ

حجت الاسلام حجت کلاته گفت: با تشکیل شورای هماهنگی می‌توان به همه نهاد‌های تبلیغی سرعت و قدرت بیشتری برای تحول در امر تبلیغ ارائه داد.
لزوم اصلاح رویه امور تبلیغی در کشور
سیاست‌گذاران تبلیغ (۸)؛

لزوم اصلاح رویه امور تبلیغی در کشور

حجت الاسلام نظیری گفت: اگر رویه تبلیغی در کشور اصلاح شود و سازمان تبلیغات به طور متمرکز متولی امور تبلیغی شود، قطعاً وضعیت بهتری در فضای تبلیغی کشور شاهد خواهیم بود.
نداشتن شرح وظایف مشخص، مهمترین مشکل نهادهای تبلیغی
سیاست‌گذاران تبلیغ (۷)؛

نداشتن شرح وظایف مشخص، مهمترین مشکل نهادهای تبلیغی

حجت الاسلام سجاد گفت: یکی از علل موفقیت مبلغین جهادی نیازسنجی محل تبلیغ و مخاطب بوده و آنها به دور از تشریفات سازمانی و عدم نگاه مادی به امر مقدس تبلیغ می پردازند.
امور تبلیغی در کشور منشور نامه واحدی ندارد
سیاست‌گذاران تبلیغ (۶)؛

امور تبلیغی در کشور منشور نامه واحدی ندارد

مدیر بنیاد فرهنگی تبلیغی ندای حق گفت: ارگان های عهده دار تبلیغ در کشور از مرام نامه و منشور واحدی پیروی کنند تا امر تبلیغ درکشور به صورت تخصصی و منسجم پیش برده شود.
لزوم تشکیل شورای هماهنگی تبلیغی میان سازمانی در کشور
سیاست‌گذاران تبلیغ (۵)؛

لزوم تشکیل شورای هماهنگی تبلیغی میان سازمانی در کشور

حجت الاسلام احمدی شاهرختی گفت: باید نهادهای مختلف تبلیغی در کشور با تشکیل شورای هماهنگی تبلیغی بین نهادی، به وضعیت نابسامان تبلیغ در کشور خاتمه دهند.
امر تبلیغ به مانند گوشت قربانی شده
سیاست‌گذاران تبلیغ (۴)؛

امر تبلیغ به مانند گوشت قربانی شده

حجت الاسلام موسوی گفت: متأسفانه امر تبلیغ در کشور مثل گوشت قربانی شده و هر کس مقداری از آن را جدا می‌کند و هیچ کسی نیز صاحب آن نمی‌باشد.
رقابت نهادهای اعزام مبلغ فرصت و مزیتی برای مبلغان
سیاست‌گذاران تبلیغ (۳)؛

رقابت نهادهای اعزام مبلغ فرصت و مزیتی برای مبلغان

حجت الاسلام مرادی گفت: برخلاف آن دسته از افراد که حضور دستگاه‌های اعزام مبلغ را موازی کاری می‌دانند به نظر من چند صدایی مزیت و فرصتی برای امر تبلیغ است.
امر تبلیغ نیاز به یک مرجع واحد دارد
سیاست‌گذاران تبلیغ (۲)؛

امر تبلیغ نیاز به یک مرجع واحد دارد

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نبود مسؤولیت واحد در یک سازمان معین را موجب رویکرد‌های متغیر، عدم گزارش‌دهی و همچنین نبوده میزانی برای فعالیت‌های این واحد‌ها دانست.
پای لنگ مدیریت تبلیغ دین
سیاست‌گذاران تبلیغ (۱)؛

پای لنگ مدیریت تبلیغ دین

در طول تاریخ همواره اولیای الهی در پی تبلیغ دین و هدایت مردم همت گماشتند و در طرف دیگر در تقابل با کسانی بودند که در پی ضلالت و گمراهی مردم گام بر میداشتند.
  • ۱