۱۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۱۵۷
صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز حرکت کاروان پیاده روی «در مسیر عرشیان»

خبرگزاری رسا ـ کاروان پیاده‌روی هزار نفری «در مسیر عرشیان» لحظاتی پیش از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله اهواز، حرکت خود را به سمت خرمشهر و یادمان شهدای شلمچه آغاز کرد.
آرشيو
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کاروان پیاده روی هزار نفری « در مسیر عرشیان» صبح امروز با حضور خیل عاشقان شهدا در محل حسینیه ثارالله اهواز تشکیل شد و سپس حرکت خود را به سمت خرمشهر و یادمان شهدای شلمچه آغاز کرد.

این کاروان که بیش از هزار نفر از شهروندان اهواز در آن شرکت دارند، در مدت سه ساعت پیاده‌روی، ظهر امروز به دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز می‌رسد؛ پس از اقامه نماز در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، کاروان به سمت خرمشهر حرکت می‌کند.

بر اساس این گزارش، برنامه شب خاطره، امشب در بهشت شهدای خرمشهر برگزار خواهد شد؛ در دومین روز برگزاری این برنامه نیز کاروان به سمت یادمان شهدای شلمچه حرکت خواهد کرد.

مقابله با تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان، ارتقای سطح معنوی جوانان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان جوانان و نوجوانان و افزایش روحیه خودباوری دختران و پسران، از اهداف برگزاری کاروان پیاده روی در مسیر عرشیان اعلام شده است.

این برنامه از سوی سپاه ولی عصر(عج)، هیأت رزمندگان خوزستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ستاد کنگره شهید هاشمی، مسجد خاتم الأنبیاء، ستاد فرماندهی راهیان نور، مؤوسسه مشکات الهدی و پایگاه شهدای کربلا از حوزه پنج شهری، برگزار می شود./945/پ202/ص






ارسال نظرات