۱۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۱۰۲
امام جمعه شهداد:

دولت و مجلس خط مشی جهاد اقتصادی را مشخص کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهداد از دولتمردان و مجلسیان خواست تا با مشخص کردن خط مشی جهاد اقتصادی از افتادن در ورطه اقتصاد لیبرالی و اقتصاد غربی جلوگیری کنند.
سال جهاد اقتصادي


حجت‌الاسلام احمد الله‌وردی، امام جمعه شهداد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به نامگذاری سال 90 به نام «جهاد اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب از دولتمردان و مجلسیان خواست تا با مشخص کردن خط مشی جهاد اقتصادی از افتادن در ورطه اقتصاد لیبرالی و اقتصاد غربی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به دسیسه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان انقلاب در این زمینه، ابراز داشت: مسؤولان مراقب باشند تا مردم به ورطه اقتصاد لیبرالی کشیده نشوند که اسلام خود از نظر مباحث اقتصادی غنی است.

امام جمعه شهداد با بیان این‌که دشمنان انقلاب نسبت به پیام‌های نوروزی رهبر معظم انقلاب حساسیت دارند و برای مقابله با آن و کمرنگ جلوه دادن آن برنامه‌ریزی می‌کنند، افزود: البته مردم بصیرت لازم را دارند و این را به عینه ثابت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم همواره در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب، گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب با بصیرت کامل حرکت کرده و مطمئناً حربه دشمنان هیچ تأثیری بر روی خواسته آنان نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام الله‌وردی در بخش دیگری از سخنان خود جهاد را به جدیت و کوشش فوق‌العاده و تلاش شبانه‌روزی معنا کرد و گفت: برای جهاد مصداق‌های گوناگونی می‌توان نام برد که از جمله جهاد نظامی، جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی از آن جمله است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از ابتدای دهه عدالت و پیشرفت به مسائل اقتصادی توجه داشته‌اند و همان‌طور که شاهد بودیم سال 88 را به نام «اصلاح الگوی مصرف» و سال 89 را به نام «همت مضاعف و کار مضاعف» نامگذاری کردند که مقدمه‌ای برای «جهاد اقتصادی» بود.

امام جمعه شهداد تصریح کرد: اکنون می‌طلبد که با سرعت و جدیت کامل بدون فوت وقت، سرمایه‌گذاری در مملکت اسلامی ایران را بالا برده و برای رونق بخشیدن به کشاورزی، دامداری، صنعت و تکنولوژی کار جهادی انجام دهیم.

وی با بیان این‌که با جهاد اقتصادی حرکت سریعی در رشد اقتصادی کشور صورت خواهد گرفت، ابراز داشت: دیدگاه رهبر معظم انقلاب درباره جهاد اقتصادی، پیشرفت رو به رشد نظام با همت آحاد مردم است.

حجت‌الاسلام الله‌وردی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب سال 90 را به نام «جهاد اقتصادی» نامگذاری کردند که نقطه آغازی برای تکمیل پیشرفت‌های روزافزون نظام است و امیدواریم با توفیقات الهی، آن‌طور که وظیفه داریم، به این پیام عمل کنیم. /920/ت302/ص

ارسال نظرات