۲۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۰۹۴
امام جمعه رشت:

دنیا اتحادیه اروپا را حامی متجاوزان به حقوق ملت‌ها می‌داند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان به اقدام اخیر اتحادیه اروپا در تحریم 32 شخصیت کشوری و نظامی ایران اشاره کرد و گفت: حقوق بشر در اروپا بازیچه است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت، با گرامیداشت ایام فاطمیه(س)، حضرت زهرا(س) را معیار حجاب و عفاف اسلامی دانست و افزود: حجاب مشهود در جامعه رضایت بخش نیست.

خطیب نماز جمعه رشت اظهار داشت: بخشی از ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) مانند تقوا، حجاب، رعایت شئون همسرداری و تربیت فرزندان ویژه بانوان است.

امام جمعه رشت در ادامه خاطرنشان کرد: امر به به معروف و نهی از منکر، حمایت از نظام اسلامی و ولی فقیه از ویژگی های حضرت زهرا (س) برای استفاده همگان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام زمان(عج) الگوی خود را حضرت زهرا(س) معرفی می کند، گفت: حضرت زهرا(س) الگوی تقوا و رعایت عفاف هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه دوم به اقدام اخیر اتحادیه اروپا در تحریم 32 شخصیت کشوری و نظامی ایران اشاره کرد و گفت: حقوق بشر در اروپا بازیچه و مسخره است.

خطیب نماز جمعه رشت اضافه کرد: اتحادیه اروپا از گروهک منافقین حمایت می کند و از کشورهای دفاع کننده ازحریم امنیت و اجتماع خود برچسب ضد حقوق بشری و ضد آزادی به آنها می زند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با محکوم کردن حمایت اروپا از رژیم صهیونیستی و دیکتاتورها، گفت: دنیا اتحادیه اورپا را به عنوان حامی متجاوزان به حقوق ملت ها می شناسد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به وقایع جهان اسلام، اعلام کرد: نتایج قیام های مردمی کشورهای اسلامی از جهت محکوم شدن دیکتاتورها و آزادی مردم خوشایند است.

امام جمعه رشت با انتقاد از جنایات صورت گرفته در بحرین به دست غرب و رژیم آل سعود و سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر، تصریح کرد: ظلم علیه شیعیان در بحرین نابخشودنی و غیرقابل تحمل است.

وی با اشاره به 29 فروردین روز ارتش، اظهار داشت: ارتش مدافع حریم جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف بوده است.

امام جمعه رشت با بیان این که ارتش های جهان برای سرکوب ملت ها به کار گیری می شوند، یادآور شد: ارتش در نظام اسلامی  برای دفاع از حریم اسلام و مسلمانان پدید آمده است./950/پ202/ص
ارسال نظرات