۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۲۱۸

حضور آیت الله نوری همدانی در جمع مدیران و طلاب حوزه علمیه اسفراین

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در سفر به شهرستان اسفراین از توابع استان خراسان شمالی در جمع طلاب و مدیران حوزه علمیه ولی عصر(عج) این شهرستان حضور یافت.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز شنبه در سومین روز از سفر خود به استان خراسان شمالی، به شهرستان اسفراین سفر و در جمع طلاب و مدیران حوزه عملیه ولی عصر(عج) این شهر حاضر شد.

این مرجع تقلید در جمع طلاب و مدیران این مدرسه علمیه، به تبیین رسالت ها و ماموریت های مهم روحانیت و حوزویان پرداخت و توصیه هایی به مدیران و طلاب ارائه کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی، طلاب را به رعایت تقوا، تهجد، شب زنده داری و خوب درس خواندن توصیه کرد و همچنین از مدیران مدارس علمیه خواست با طلاب ارتباط صمیمانه ای داشته باشند.

وی نقش علما و روحانیان را در دو جبهه خدمت به مردم و جهاد و مبارزه با ستمکاران و ظالمان مهم و حساس عنوان کرد و ابراز داشت: در روایات اسلامی از علما به عنوان وارثان انبیا و اولیا الهی یاد شده است و علما باید توجه داشته باشند که وارث انبیا بودن ماموریت و رسالت آنها را بسیار سنگین می کند.

این مرجع تقلید با اشاره به نقش علما و روحانیان در بصیرت دهی به مردم، تاکید کرد: طلاب و روحانیان وظیفه سنگینی در هدایت و بصیرت دهی به مردم و جامعه عهده دار هستند و باید رسالت خود را به خوبی ایفا کنند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات