۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۲۷۳
نماینده ولی فقیه در گیلان:

جامعه امروز ما نیازمند بصیرت و ولایت‌مداری فاطمی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که جامعه امروز ما نیازمند بصیرت و ولایت مداری فاطمی است، گفت: همه مردان و زنان جامعه اسلامی باید حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز ظهر امروز در دیدار مدیران سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، به جایگاه رفیع حضرت فاطمه (س) در اسلام اشاره کرد و گفت: این بانوی نمونه اسلام همواره در خدمت اسلام و ولی خدا بود.

وی، حضرت فاطمه(س) را کوثری برای اسلام دانست و خاطرنشان کرد: این بانوی والامقام تابع محض ولایت بود و در همین راستا نیز به شهادت رسید.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ولایت مداری را یکی از مهم ترین ویژگی های حضرت فاطمه(س) برشمرد و ادامه داد: ایشان تسلیم محض ولایت بود و امروز این فرهنگ به جای مانده از حضرت فاطمه زهرا(س) درجامعه نهادینه شده است.

امام جمعه رشت، حضرت فاطمه زهرا(س) را اسوه زنان و مردان معرفی کرد و بیان داشت: وی جان پاکش را برای خدمت به دین فدا کرد و به شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین با بیان این که جامعه امروز ما نیازمند بصیرت و ولایت مداری فاطمی است، خاطرنشان کرد: همه مردان و زنان جامعه اسلامی باید حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، تبیین جایگاه والا و ارزشمند حضرت فاطمه(س) برای نسل جوان به ویژه بانوان جامعه اسلامی را ضروری دانست و تصریح کرد: هنوز جامعه ما با اندیشه های والای این بانوی نمونه اسلام آشنایی کامل ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران در جامعه اشاره کرد و گفت: خدمت به این بزرگواران یک تکلیف است و همه وظیفه دارند در این جهت گام بردارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عمر شهدا با برکت بوده است، ادامه داد: شهدا جلوتر از انبیاء الهی وارد بهشت می شوند و این نشان دهنده جایگاه رفیع شهدا نزد خداوند متعال است.

امام جمعه رشت، تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا را یک وظیفه مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: همه ما مدیون خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم./950/پ202/س
ارسال نظرات