۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۹۸۲
آیت الله طبرسی:

تبعیت از رهبری رمز بالندگی نظامی اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تأکید براین که همه مسؤولان و کارگزاران نظام وظیفه دارند در همه امور گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی باشند، ادامه داد: امروز تبیعت از مقام معظم رهبری رمز بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها است.
آيت الله نورالله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار اعضای خانه کارگر استان، تفرقه و اختلاف را مهم‌ترین حربه دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: وحدت و همدلی تنها راه خنثی کردن افکار شیطانی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است.

وی به تلاش سی ساله نظام سلطه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب همه توان و سرمایه خود را در جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفت، اما هیچ یک از اهداف شوم آنها به نتیجه نرسید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی از هرفرصتی برای تضعیف جایگاه انقلاب اسلامی استفاده می کنند، بیان داشت: امروز همه کارگزاران نظام باید هوشیارانه مراقب توطئه افکنی‌های دشمنان باشند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که همه مسؤولان و کارگزاران نظام وظیفه دارند در همه امور گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی باشند، ادامه داد: امروز تبیعت از ولی امر مسلمین جهان رمز بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به اقدامات مناسب دولت و مجلس برای عمران آبادی کشور و رفاه مردم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دولتمردان و مجلسی ها با وحدت و همدلی تلاش می‌کنند تا زمینه پیشرفت و توسعه کشور و همچنین رفاه عمومی را فراهم کنند.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به به مقوله کار و کارگر اشاره کرد و گفت: حفظ کرامت انسانی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید در محیط کاری مورد توجه همگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حفظ کرامت افراد به ویژه کارگر در دین مبین اسلام مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: رعایت حقوق کارگران وظیفه اصلی کارفرمایان است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و با تأکید براین که آحاد جامعه اسلامی باید در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند، تصریح کرد: تحقق عملی جهاد اقتصادی شکوفایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را در پی خواهد داشت./950/پ202/س
ارسال نظرات