۰۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۵۳۴

مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه مراغه به بهره برداری رسید

خبرگزاری رسا ـ نخستین مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه های علمیه شهرستان مراغه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
حجت الاسلام صادق حسن زاده، مدير مدرسه علميه امير المومنين(ع) مراغه
حجت الاسلام صادق حسن زاده، مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین(ع) مراغه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه های علمیه مراغه به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان و با توجه ویژه نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گشایش یافت.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز با هدف بهره مندی طلاب و محققان حوزه های علمیه مراغه از جدیدترین اطلاعات و فناوری های نوین و همچنین آشنایی حوزویان با علوم کامپیوتری راه اندازی شده است.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه سایت کامپیوتری حوزه های علمیه مراغه با هزینه ای بالغ بر 20 میلیون ریال افتتاح شد، گفت: این مرکز که در مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) واقع شده طی ماه های آینده با رایانه های بیشتری تجهیز می شود.

مدیر حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) مراغه با بیان اینه هم اکنون 20 رایانه در مرکز تحقیقات رایانه ای به طلاب حوزه های علمیه این شهر ارائه خدمات دارد، گفت: با توجه به تحصیل بیش از 400 طلبه خواهر و برادر در سه حوزه علمیه مراغه این تعداد رایانه پاسخگوی نیاز طلاب نخواهد بود.

وی راه اندازی مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه خواهران مراغه را نیز ضروری دانست و خاطر‌نشان کرد: طلاب خواهر بایستی با آگاهی از شبهات روز جامعه و گسترش مطالعات و تحقیقات خود، پاسخگوی عده ای مغرض در مجالس مذهبی بانوان باشند.

حجت الاسلام حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر برنامه ریزی برای مطالعه آزاد طلاب در فصل تابستان تصریح کرد: اساتید حوزه های علمیه باید ضمن تعامل نزدیک با طلاب، برای سه ماهه تابستان برنامه ریزی جامعی ارایه دهند./935/پ203/س
ارسال نظرات