۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۶۴۹
رییس ستاد گرامیداشت سالگرد امام در مازندران:

هرگونه انحراف از ولایت نظام را در مسیر گمراهی و نیستی قرار می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد گرامیداشت سالگرد امام خمینی‌(ره) در مازندران با اشاره به این که هرگونه انحراف از ولایت نظام را در مسیر گمراهی و نیستی قرار می‌دهد، گفت: امروز بهترین شاخص برای ارزیابی افراد و جریان های سیاسی، خط امام‌ و رهبری انقلاب است.
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران امروز در ستاد گرامی‌داشت سالگرد حضرت امام خمینی(‌ره‌) با اشاره به این که مهم‌ترین آرمان بنیانگذار انقلاب تأکید بر حفظ اصول انقلاب اسلامی است، ‌بیان داشت: تجربه نشان داده که هرگاه از اصول و معیارهای امام و انقلاب فاصله گرفته شد، برای مانورهای سیاسی فرهنگی دشمن فضا فراهم شده است.

ابراهیمی با بیان این نکته که مشروعیت قانون اساسی در گرو تایید ولایت فقیه است، تصریح کرد: هیچ جریانی در نظام مقدس اسلامی مهم تر و واجب تر از اصل ولایت فقیه و پیروی از آن نیست.

وی با اشاره به این که هرگونه انحراف از ولایت ما را در مسیر گمراهی و نیستی قرار می دهد، تاکید کرد: امروز بهترین شاخص برای ارزیابی افراد و جریان‌های سیاسی، خط امام‌(ره) و رهبری انقلاب است.

معاون سیاسی استانداری مازندران، ولایت فقیه را رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و با تأکید براین که امروز آحاد جامعه اسلامی باید از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنند، بیان داشت: اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری ، چامعه را در مسیر سعادت و تعالی سوق خواهد داد.

ابراهیمی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی بیش از سه دهه است که همه تلاش خود را برای ضربه‌زدن به جایگاه ولایت فقیه به کار گرفته‌اند، گفت: اما ولایت‌مداری و پشتیبانی همه جانبه این ملت همه توطئه‌های شوم نظام استکبار را خنثی کرد.

معاون استاندار مازندران با بیان این که نظام اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد، گفت: این اقتدار در عرصه های داخلی و بین المللی مرهون هدایت‌های روشنگرانه مقام معظم رهبری که همه ما باید قدردان ایشان باشیم، چون روشنگری‌های حکیمانه ایشان همواره سبب عقب نشینی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی شده است.

رییس ستاد گرامیداشت سالگرد حضرت امام خمینی‌(ره) از اقبال مضاعف جوانان به زیارت مرقد مطهر امام راحل و شناخت آموزه های امام اظهار خشنودی کرد و گفت: این وظیفه ما مدیران است که با ایجاد فضایی برای طرح گفتمان امام و رهبری، جوانان و نوجوانان را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیمه کنیم.

ابراهیمی با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین جلوه ها و آموزه های حضرت زهرا (س) ولایت مداری ست، ابراز داشت: از صفات بارز بی‌بی دو عالم، نقشی است که در استقرار حکومت اسلامی داشته اند.

وی، ۱۴ خرداد را فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل دانست و اظهار داشت: در همه سال های پس از انقلاب به مدد رهنمودهای ولایت فقیه بود که از همه فشارها و تحریم های سیاسی و اقتصادی دشمنان سربلند بیرون آمدیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران برگزاری آیین های ویژه سالگرد ارتحال امام را تجدید عهد و میثاق دوباره ملت با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هنوز بخش عظیمی از جامعه با سیره این بزرگ مردم تاریخ جهان آشنا نیستند./950/پ202/س
ارسال نظرات