۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۹۳۵

حضور روحانیان آذربایجان غربی در حرم مطهر امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب آذربایجان غربی از اعزام بیش از پانصد نفر از روحانیان ‌استان به منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) خبر داد.
مرقد امام خميني
حجت الاسلام جعفر صادق طیب نژاد، مسؤول بسیج طلاب آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه ضمن تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگداشت 15 خرداد افزود: 500 نفر از روحانیان حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) عازم تهران می‌شوند.

وی ادامه داد: این افراد به عنوان روای و روحانی به همراه کاروان‌های اعزامی از آذربایجان غربی برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام طیب‌نژاد خاطرنشان کرد: افزون بر این تعداد، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه نیز همراه با سایر مردم استان نیز برای حضور در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شرکت در مراسم های دینی عازم خواهند شد.

مسؤول بسیج طلاب آذربایجان غربی، تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی را از اهداف اعزام کاروانها اعلام کرد و گفت: تقویت روحیه ولایت‌پذیری، ارتقای جنبه دینی و سیاسی بسیجیان و همچنین تشریح اهداف والای رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهدافی است که در این اردوها دنبال می شود.

وی در پایان یادآور شد: کاروان‌های آذربایجان غربی صبح روز جمعه، سیزدهم خردادماه جاری برای حضور در مرقد مطهر امام خمینی‌(ره) به سمت تهران حرکت خواهند کرد.

گفتنی است، طبق هماهنگی های انجام شده از صبح روز 13 خرداد ماه جاری 20 هزار نفر از مردم آذربایجان غربی در قالب 500 کاروان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند و پس از شرکت در ویژه برنامه بزرگداشت یاد و خاطره پیر جماران، عصر روز 14 خرداد ماه به مقصد شهرستان های محل سکونت خود حرکت می کنند./936/پ202/س
ارسال نظرات