۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۱۲۶
عضو خبرگان رهبری:

ورشکسته‌های سیاسی به دنبال بزرگ‌نمایی مشکلات جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: از بزرگ‌نمایی مشکلات از سوی ورشکسته‌های سیاسی در برخی رسانه‌های کشور انتقاد و اذعان کرد: بزرگ نمایی مشکلات، گناهی نابخشودنی است و مردم را دلگیر می کند.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه نخست نماز جمعه رشت، انسان کامل را انسانی دانست که در صفات الهی به کمال برسد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) در صفات جمال الهی به کمال رسیده بود و تحقق بخش جمال الهی در جهان شده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) به جهت تبلور صفات جمال الهی در او اقداماتی انجام داد که مصلحان اجتماعی جهان اسلام در 14 قرن تاریخ شیعه نتوانستند انجام دهند.

امام جمعه رشت، اضافه کرد: در عصر جولان سکولاریسم، امام خمینی(ره) اسلام را در همه شئون مدیریتی جامعه کارآمد معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان یادآور شد: خارج کردن روحانیت از انزوا و ایجاد جامعه ای مبتنی بر هدایت و رهبری ولایت فقیه از دیگر اقدامات بارز امام خمینی(ره) بود.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی، نفی اندیشه وابستگی به غرب و شرق از دیگر خدمات امام خمینی(ره) دانست و گفت: پیشرفت و توسعه امروز ایران، مدیون تفکر امام‌(ره) که منجر به تشکیل جمهوری اسلامی شده، است.

خطیب نماز جمعه رشت در خطبه دوم، از توطئه غرب در قیام های مردمی منطقه به موج سواری سیاسی تعبیر کرد و افزود: غرب از طریق نهادهای بین المللی وامدار غرب مانند دادگاه لاهه، شورای امنیت و سازمان ملل خواسته‌های خود را به قیام‌های مردمی تحمیل می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، سکوت غرب در جنایات یمن و بحرین محکوم و اظهار داشت: غرب با دنبال کردن سیاست یک بام و دو هوا منتظر تحقق شرایط به نفع خود است.

امام جمعه رشت با بیان این که غرب همه تلاش خود را برای سرنگونی حکومت سوریه متمرکز کرده است، گفت: سوریه در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است و غرب درصدد پر کردن جای خالی حسنی مبارک و روی کارآوردن رژیمی حامی رژیم اشغالگر قدس در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه، از بزرگ‌نمایی مشکلات از سوی ورشکسته‌های سیاسی در برخی رسانه‌های کشور انتقاد و اذعان کرد: بزرگ نمایی مشکلات، گناهی نابخشودنی است و مردم را دلگیر می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی تصریح کرد: مسؤولان نیز افزایش کیفیت نان و محصولات غذایی را جزء اولویت های کاری خود قرار دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود، از کشت نشدن زمین های زراعتی در بخش هایی از گیلان ابراز نگرانی کرد و گفت: گیلان زمین مستعد و آب کافی برای کشت دارد و کشاورزان باید از این فرصت ها کمال بهره برداری را داشته باشند.

امام جمعه رشت، کشت نشدن زمین های زراعتی را نوعی ناشکری و ناسپاسی از نعمت های الهی خواند و اظهار داشت: کشت نشدن زمین با وجود آب کافی و امکانات کشاورزی روز، هیچ توجیهی ندارد./950/پ201/س
ارسال نظرات