۱۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۸۴۵
امام جمعه زاهدان:

رسانه های غربی در برابر برگزاری رزمایش پیامبر اعظم دچار سردرگمی شدند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت زاهدان، با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) شش در کشور، گفت: رسانه ها و سردمداران آمریکا و غرب به دنبال برگزاری این رزمایش با تحلیل های اشتباه و متناقض دچار نوعی سردرگمی شدند.
رسانه های غربی در برابر برگزاری رزمایش پیامبر اعظم دچار سردرگمی شدند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام احمد راهداری، امام جمعه موقت زاهدان، در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان، با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) شش در کشور، اظهار داشت: برگزاری این رزمایش مسؤولان غربی و آمریکا و رسانه های آنها را به هم ریخت و دچار سردرگمی کرد.

وی، با اشاره به تحلیل ها و موضع گیری رسانه های غربی درباره رزمایش پیامبر اعظم(ص) شش، گفت: برخی این را مطرح کردند که ایران به دنبال ساخت موشکهای با برد شش هزار کیلومتر و در تیررس قرار دادن آمریکا است و برخی دیگر این رزمایش را آزمایشی برای سپاه پاسداران دانستند که می خواهد با تعویض کلاهک موشکها و با برد دو هزار کیلومتر هر نقطه ای از اسرائیل را هدف قرار دهد.

خطیب جمعه زاهدان در ادامه افزود: رسانه های غربی با برگزاری این رزمایش موج جدیدی از ایران هراسی را در کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس به راه انداختند و ایران را تهدیدی برای این کشورها مطرح و با بکار بردن لفظ سپاه پاسداران در تحلیل ها و اخبارشان اهداف خاص خود را برای ضربه زدن به این نهاد انقلابی و پشتیبان نظام اسلامی دنبال کردند.

حجت الاسلام راهداری خاطر نشان کرد: رسانه ها و سردمداران آمریکا و غرب با برگزاری این رزمایش با این تحلیلهای اشتباه و متناقض دچار نوعی سردرگمی شدند.

وی، تأکید داشت: دنیا نمی تواند عظمت، جایگاه و بلندی مقام و رتبه ای که خداوند متعال به نظام جمهوری اسلامی و در سایه رهبری معظم انقلاب عطا کرده است را درک و توجیه کند و نمی دانند درباره ما چگونه قضاوت کنند.

امام جمعه موقت زاهدان، با بیان اینکه، باید قدر نعمت ولایت و رهبری را به خاطر این جایگاه بدانیم، تصریح کرد: هرگز ایران اسلامی کشوری نیست که بخواهد جنگ افروزی کرده و خاکی را اشغال کند، ولی عقل حکم می کند که وسایل دفاعی کشور باید به گونه ای باشد تا دشمن در خیالش هم نباشد که بخواهد برای ما مشکلی ایجاد کند./940/پ202/س
ارسال نظرات