۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۷۳۷
آیت الله طبرسی:

نسل جوان ایران اسلامی خود را تایع ولایت می‌داند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران جوانان را آینده سازان، سرنوشت سازان و سرمایه عظیم کشور معرفی کرد و با بیان این که نسل جوان ایران اسلامی خود را تایع ولایت می داند، گفت: حضور پر شور و همه جانبه در عرصه های مختلف انقلاب نشان دهنده احساس مسؤولیت این نسل است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مسؤولان سازمان ملی جوانان استان که در سالروز ولایت حضرت علی اکبر(ع) انجام شد، به توطئه سی ساله نظام سلطه برای بی هویت کردن نسل جوان جامعه اشاره کرد وگفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از هر ترفندی برای تضعیف اعتقادات دینی نسل جوان استفاده کردند.

وی با اشاره به این که استکبار جهانی با هجمه های گسترده فرهنگی تنها به دنبال بی تفاوت کردن نسل جوان ما به مسائل دینی است، افزود: اما علیرغم همه کارشکنی و توطئه های آنها نسل جوان ما با اقتدار در برابر هجمه های فرهنگی غرب ایستادگی کرده و آرمان ها وارزش های انقلاب، امام ورهبری دفاع کرد.

نماینده ولی فقیه درمازندران، نسل جوان را گروه هدف دشمنان در راه اندازی جنگ نرم معرفی کرد و با بیان این که دشمنان قسم خورده اسلامی می خواهند با بهره گیری از ابزارهای تبلیغاتی تفکر نسل جوان ایران اسلامی را منحرف کنند، ادامه داد: امروز جوانان ما در معرض خطر جدی توطئه های دشمنان قرار دارند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنان نظام هر تلاش و سرمایه گذاری خود را برای رسیدن به اهداف شوم خود به کار گرفته اند، تصریح کرد: ایجاد و حمایت از فرقه های انحرافی و نوظهور تنها با هدف منحرف کردن افکار نسل جوان ما از سوی دشمن دنبال می شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همه توطئه های دشمنان در این خصوص با بصیرت و ولایت مداری نسل جوان با شکست مواجه شده است، ادامه داد: نسل جوان ما نسلی بصیر و ولایی هستند و خود را تایع محص ولایت می دانند و همواره برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمنان نظام خواهند ایستاد.

امام جمعه ساری به نقش آفرینی نسل جوان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان این که این نسل تأثیرگذار در جنگ تحمیلی نشان داد همواره برای دفاع از آرمان های انقلاب آماده جانفشانی است، تصریح کرد: نسل جوان کشورما با حضور همه جانبه در هشت سال دفاع مقدس اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

آیت الله طبرسی همچنین به نقش جوانان در خاموش کردن فتنه های پس انتخابات دهم نیز اشاره کرد وادامه داد: حضور جوانان ولایی در آن برهه مانع از توطئه افکنی بسیاری از جریان ها شد.

وی، جوانان را آینده سازان، سرنوشت سازان و سرمایه عظیم کشور معرفی کرد وبا بیان این که نسل جوان ایران اسلامی خود را تایع ولایت می داند، خاطرنشان کرد: حضور پر شور و همه جانبه در عرصه های مختلف این انقلاب نشان دهنده احساس مسؤولیت این نسل است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری ازسخنان خود، اشتغال، مسکن و ازدواج را مهم ترین مشکل فعلی نسل جوان جامعه اعلام کرد و با تأکید براین که امروز همه مسؤولان موظف هستند برای رفع مشکلات نسل جوان تلاش بیشتری کنند، ادامه داد: توجه به مشکلات این قشر تأثیرگذار جامعه یک ضرورت مهم است./950/پ202/ع
ارسال نظرات