۰۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۹۶۳۱
رییس نشست علمای صور:

سید حسن نصرالله اعتماد به نفس را به لبنانی ها بازگرداند

خبرگزاری رسا ـ رییس نشست علمای صور با تمجید از سخنان اخیر سید حسن نصرالله بر نیاز بیش از پیش لبنان به مقاومت تاکید کرد.
سيد حسن نصرالله
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی یاسین، رییس نشست علمای صور، روز گذشته با تمجید از سخنان اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در پنجمین سالگرد جنگ 33 روزه و پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، ابراز داشت: سخنان نصرالله بیانگر دل نگرانی مقاومت نسبت به وحدت لبنان و پاسداری از مرزها و ثروت های طبیعی کشور بود.

شیخ علی یاسین با تاکید بر اینکه سید حسن نصرالله، اعتماد به نفس را به لبنانی ها بازگرداند، تاکید کرد: ما هم اکنون بیش از هر زمان دیگری به مقاومت نیازمندیم؛ چراکه رژیم صهیونیستی جز زبان زور چیزی نمی فهمد و موازنه قوا حامی مرزها و منافع ماست.

وی همچنین بر ضرورت محافظت از سه گانه ارتش و ملت و مقاومت تاکید کرد و از سوی دیگر، اقدام تروریستی علیه گردان فرانسوی نیروهای حافظ صلح بین الملل (یونیفل) در شهر صیدا در جنوب لبنان را محکوم کرد و گفت: این اقدام ترویستی ویرانگر گامی در راستای دشمنی با مقاومت است.

از سوی دیگر، شیخ احمد قطان، رییس جمعیت «قولنا والعمل» لبنان نیز ضمن تجلیل از سخنان سید حسن نصرالله، خواستار خوانش سخنان وی به دور از چنددستگی های سیاسی و طایفه ای شد و گفت: با سخنان نصرالله بیش از پیش اطمینان یافتیم که معادله ارتش، ملت و مقاومت، تنها استراتژی دفاع از لبنان است و بدون مقاومت، لبنان به یکی دیگر از مستعمرات رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

یادآور می شود که دبیرکل حزب الله لبنان، دو روز پیش در اظهاراتی مهم به مناسبت پنجمین سالگرد جنگ 33 روزه که با پیروزی مقاومت و شکست خفت بار رژیم صهیونیستی همراه شد به این رژیم درباره تجاوز به آبه ای منطقه ای لبنان و ربودن منابع نفتی و گازی این کشور هشدار داد./981/ب902/گ
ارسال نظرات