۰۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۶۵۶
عضو مجلس خبرگان رهبری:

طرح ارتقای امنیت اخلاقی با جدیت بیشتری دنبال شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سه استان گیلان، مازندران و تهران در طول ماه‌های اخیر، خواستار تداوم این طرح در سطح استان گیلان شد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار فرمانده انتظامی استان در رشت با تشکر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سه استان گیلان، مازندران و تهران در طول ماه‌های اخیر، خواستار تداوم این طرح در سطح استان گیلان شد.

وی با تأکید براین که اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قانونی با مظاهر فساد در جامعه باید با جدیت بیشتری دنبال شود، افزود: در جامعه ای که بر مبنای احکام ناب اسلامی بنا شده است نباید ما شاهد برخی مظاهر فساد باشیم.

نماینده مردم گیلان در مجا‌لس خبرگان رهبری با بیان این که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی در سطح کشور به ویژه برخی استان‌های خاص نباید دغدغه ای داشته باشد، تصریح کرد: اجرای این‌گونه طرح‌ها برای پاک‌کردن جامعه از مظاهر فساد یک ضرورت است.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که همه دستگاه‌های دولتی باید نیروی انتظامی را در اجرای این طرح یاری دهند، بیان داشت: امروز آحاد جامعه به ویژه نهادهای مرتبط دولتی باید در این خصوص دغدغه داشته باشند و در این مسیر گام بردارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بسیاری از ناهنجاری های موجود در جامعه از روی ناآگاهی افراد در حال روی دادن است، ادامه داد: نیروی انتظامی باید در برخوورد با این افراد با دقت بیشتری وارد شود تا مشکل خاصی ایجاد نشود.

امام جمعه رشت با بیان این که امروز آحاد جامعه به ویژه مسؤولان ومدیران نظام بر اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی در کشور تأکید دارند، خاطرنشان کرد: ضرورت اجرای این گونه طرح ها در نظام اسلامی وجود دارد و باید آن را دنبال کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز دشمنان نظام اسلامی همه توان و سرمایه‌گذاری خود را برای ترویج فساد و بی بندوباری در جوامع اسلامی به کار گرفته اند، تصریح کرد: آنها تلاش می کنند با ترویج بد حجابی در سطح جامعه نسل جوان را بی هویت کنند و اعتقادات دینی را سست جلوه دهند که باید در این خصوص هوشیارانه عمل کرد/950/پ202/س
ارسال نظرات