۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۲۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

17 شهریور ننگین‌ترین کارنامه استبداد است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: 17 شهریور در تاریخ کشورمان ننگین‌ترین کارنامه استبداد به ویژه آمریکا است که برای همیشه لعن و نفرین را با خود به همراه دارد.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل
به گزارش خبرگزاری رسا از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده گفت: در تاریخ پرفراز و نشیب این کشور روزهای به یادماندنی اما تلخ و آزار دهنده‌ای همچون 17 شهریور وجود دارد که در این روز رژیم پهلوی با همدستی آمریکا و دیگر کشورهای استکباری سعی کردند خیزش و حرکت این امت را با توپ و تانک و گلوله پاسخ دهند و این نهایت عجز و ناتوانی دشمن در مسیر به ثمر ننشستن انقلاب بود.

وی با یادآوری این‌که انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا و آرمان‌خواهی آنها به ثمر نشسته است، تصریح کرد: امروز در دنیا به برکت همین نهضت به یادماندنی یک جهاد فراگیر و جبهه متحد اسلامی علیه استبداد شکل گرفته است به طوری که رژیم آمریکا و صهیونیسم در گرداب کرده‌های خود در حال غرق شدن هستند.

حجت الاسلام ستوده با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران آب‌دیده‌تر از آن است که با کوچک‌ترین تهدید سران بی‌خرد غرب دچار تزلزل شود، خاطر نشان کرد: این انقلاب به فضل الهی و به برکت نهضت و آرمان امام و شهدا و روشنگری‌های مقام معظم رهبری امروز با صلابت‌تر از صحنه‌های دیگر در عرصه بین‌المللی حضوری موفق، شایسته و آبرومند دارد و هرگز نیز مواضع خود را در بیان حقیقت‌ها و راستی‌ها گم نمی‌کند.

وی اضافه کرد: 17 شهریور، 15 خرداد، 12 بهمن و 9 دی ماه از جمله پرفراز و نشیب‌ترین مقاطع تاریخی این انقلاب است که حوادث آن در یک قرن گذشته در اذهان این ملت همچون دفتری سترگ و به یادماندنی باقی‌مانده و برای همیشه جاودانه می‌ماند.

وی در ادامه سخنان خود به بیداری امت‌های اسلامی در منطقه با الهام و الگو گرفتن از نهضت ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: امروز ثمره خون شهدای این مناسبت‌ها و یوم‌الله‌ها به ثمر نشسته است و ما شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی ایران در الگودهی و ارایه پیشنهادات به دیگر ملت‌ها به یک مدل و شاخص ممتاز تبدیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت:‌ بیشترین دشمنی استکبار با ملت ایران در پیمودن اهداف و آرمان‌هایی است که هرگز رنگ غربت و فراموشی به خود نگرفته بلکه روز به روز بر جلا و عظمت آن افزوده می‌شود./935/د102/س
ارسال نظرات