۲۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۲۸۳۷
سید عمار حکیم:

اجازه نمی دهیم گروهک منافقین در عراق باقی بمانند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، گروهک منافقین را یک گروه تروریستی دانست و گفت: ما به این گروهک که جنایت های بسیاری را علیه مردم ایران و عراق انجام داده اند امان نمی دهیم که در عراق باقی بمانند.
سيد عمار حكيم ديدار رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق با مراجع و علما
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در حاشیه دیدار با مراجع تقلید و علما در قم در گفت و گو با خبرنگاران، اهداف سفر خود به شهر مقدس قم را تشریح کرد.

وی گفت: ما به منظور زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و بهره گیری از نظرات مراجع و علما و ارائه گزارش خدمت آنان به شهر قم سفر کرده ایم.

سیدعمار حکیم افزود: خوشبختانه مراجع تقلید و علما نسبت به مسائل کشور عراق آگاه هستند و در این دیدارها نیز رهنمودهای بسیار خوبی ارائه کردند و ما از نظرات آنان استفاده کریم.

وی در خصوص زمان خروج نیروهای اشغالگر از کشور عراق نیز گفت: همه نیروهای سیاسی عراق متفق القول هستند که نیروهای خارجی باید تا پایان سال میلادی جاری براساس توافقنامه امنیتی از عراق خارج شوند.

رییس مجلس اعلای عراق گفت: تنها چیزی که باقی مانده این است که دولت درصدد استفاده از برخی از نیروها برای آموزش نیروهای عراقی است، اما هیچ کدام از نیروهای نظامی و جنگی نباید تا پایان مهلت قانونی در عراق بمانند.

سید عمار حکیم در خصوص گروهک منافقان مستقر در عراق نیز ابراز داشت: اینها یک گروهک تروریستی هستند که عملیات های زیادی را بر علیه مردم ایران و عراق انجام داده اند.

وی با بیان اینکه ما مجالی برای باقی ماندن این گروهک در عراق نمی بینیم، تاکید کرد: ما هیچ گاه امان نمی دهیم چنین گروهک هایی که به مردم خود و سایر کشورها ظلم کرده اند در خاک عراق باقی بمانند.

رییس مجلس اعلای عراق همچنین در گفت و گو با خبرنگاران به تحلیل و بررسی موج بیداری اسلامی پرداخت و گفت: ما شاهد تحقق پیش بینی های امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه ای در این خصوص هستیم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات