۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۹۵۳
هفتم مهر؛

همایش روحانیان ایثارگر در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری همایش روحانیان ایثارگر همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.
بسيج طلاب
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری همایش بزرگ روحانیان ایثارگر هفتم مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبرداد.

وی با بیان این که این همایش با همکاری نهاد نمایندگی سپاه کربلای مازندران و به منظور نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود، افزود: دراین همایش نقش روحانیان رزمنده و ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس گفت: متأسفانه نقش ارزنده وتأثیرگذار روحانیت در هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی برای جامعه تبیین نشده است.

حجت الاسلام شکریان، پاسداشت هفته دفاع مقدس، تجلیل از روحانیان رزمنده و قدردانی از خانواده‌های شهدای روحانی را از دیگر اهداف برگزاری این همایش در مازندران اعلام کرد و افزود: جامعه امروز نیازمند شناخت بیشتری از نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان این که این که همایش بزرگ با حضور گسترده رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در حوزه علمیه خاتم الانبیا‌(ص) بابل برگزار می شود، ادامه داد: برگزاری این چنین همایش‌هایی در تبیین نقش تأثیرگذار روحانیت در دفاع مقدس تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که حضور طلاب و روحانیان در جبهه های حق علیه باطل معنویت را در سنگره های جبهه تقویت می کرد، خاطرنشان کرد: براساس آمارهای موجود تعداد شهدای روحانی از تعداد روحانیان قشرهای دیگر بیشتر است و این نشان دهنده احساس مسؤولیت دغدغه فراوان روحانیت نسبت به مسائل کشور بوده است./950/پ202/س
ارسال نظرات