۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۳۴۵۳
با حضور محسن رضایی؛

ایثارگران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از ایثارگران دفتر تبلیعات اسلامی حوزه علمیه قم با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.
سالن همايش هاي دفتر تبليغات اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش تجلیل از ایثارگران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم روز دوشنبه با حضور محسن رضایی فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سالن همایش های دفتر تبلیغات برگزار شد.

در این مراسم که حجت الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی، اعضای هیات امنا این دفتر، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند، با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از ایثارگران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم محسن رضایی که از سال دوم جنگ به بعد به عنوان فرمانده سپاه ایفای نقش کرده است، به ایراد سخن پرداخت و ضمن بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس، پذیرش قطعنامه 598 را یک تاکتیک از سوی نظام جمهوری اسلامی ندانست.

وی همچنین بخش دیگری از سخنان خود را به تحلیل مسائل روز کشور اختصاص داد و با بیان اینکه نباید از فراز و نشیب ها نگران بود، اظهارداشت: امروز باید نیروهای انقلابی، مؤمن و وفادار به امام و رهبری به صحنه بیایند و مشکلات را حل کنند و به صحنه آمدن نیز با شعار نیست.

رضایی همچنین نقش روحانیت را دفاع مقدس برجسته توصیف کرد و با بیان خاطراتی از حضور مراجع و علما در جبهه های نبرد حق علیه باطل گفت: روحانیت مخلصانه و صادقانه در کنار فرماندهان در دفاع مقدس حضور داشتند و بخش قابل توجهی از شهدای ما از قشر بزرگوار روحانیت هستند.

در این همایش همچنین حجت الاسلام واعظی به بیان سخن پرداخت و با تجلیل از رشادت های رزمندگان انقلاب در هشت سال دفاع مقدس، برضرورت پاسداری از خون شهدا و ادامه راه آنان تاکید کرد.

در پایان این مراسم که به همت معاونت منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام آقا میری به نمایندگی از ایثارگران این نهاد فرهنگی و تبلیغی مورد تجلیل قرار گرفت. /924/پ203/ع

ارسال نظرات