۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۳۹۷
رییس ستاد قرارگاه عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد؛

پیکر یکی از همرزمان شهید علی هاشمی در قرارگاه نصرت کشف شد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد قرارگاه عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح از کشف پیکر یکی از همرزمان شهید علی هاشمی در قرارگاه نصرت خبر داد.
تشييع شهيد

حسین عشقی، رییس ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره کشف پیکر یکی از همرزمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، اظهار داشت: پیکر شهید حسین بهمنی، یکی دیگر از همرزمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی در قرارگاه سری نصرت کشف شده و به زودی در اهواز تشییع می شود.

رییس ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان توضیحاتی در خصوص شیوه کشف این پیکر شهید والا مقام، گفت: پیکر مطهر پاسدار شهید حسین بهمنی، توسط جستجوگران این قرارگاه از منطقه عملیاتی هورالهویزه کشف و شناسایی شده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: پیکر این شهید والا مقام، پنجشنبه 21 مهرماه رأس ساعت هشت از مقابل حسینیه ثارالله بر دوش مردم شهید پرور اهواز تشییع و در کنار فرمانده و همرزم دیرینه خود سردار شهید علی هاشمی آرام خواهد گرفت.

عشقی افزود: مراسم وداع با پیکر پاک این شهید، 19 مهرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا، در مسجد موسی بن جعفر(ع) کوی انقلاب و 20 مهرماه نیز در مسجد قبا واقع در کوی نفت برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، شهید بهمنی فرمانده ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم حضرت امام جعفر صادق(ع) بوده که در تاریخ چهارم تیرماه 67 در تک ‌دشمن بعثی در منطقه هورالهویزه مفقودالاثر شده بود.

گفتنی است سپاه پاسداران برای انجام عملیات در هورالهویزه که طرحی دور از انتظار دشمن بود، قرارگاه سری نصرت را به فرماندهی علی هاشمی تشکیل داد که این فرمانده دفاع مقدس در سال 1367 در جزایر مجنون به شهادت رسید./9465/پ203/ع

ارسال نظرات