۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۴۴۰۶
نماینده ولی فقیه در اردبیل:

تبعیت از امام باید به صورت مطلق باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت: تبعیت و ارتباط با امام باید از روی معرفت و به صورت مطلق باشد تا بیشترین بهره برداری از این ارتباط صورت گیرد.
حجت الاسلام عاملي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، عصر امروز در مراسم جشن زیر سایه خورشید تبریز که در محل مجتمع فرهنگی ورزشی صدرا ویژه بانوان برگزار شد اظهار داشت: مطالبه اصلی مردم از حکومت، تنفس در فضای دینی و معنوی است.

وی افزود: مادیات با وجود این‌که برای زندگی ضروری است؛ ولی اهمیت خاصی برای مردم ندارد لذا باید استعدادهای موجود در جامعه رشد و تعالی یابد.

امام جمعه اردبیل گفت: معصومین(ع) الگوی جاودانه ما هستند تا با سرلوحه قرار دادن راه و روش آنان خود را به تعالی برسانیم، برای اینکه بتوانیم موفق تر از هر روز باشیم باید زندگی روزمره خود را با سیره ائمه اطهار(ع) پیوند زده و نزدیک کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی ابراز داشت: وی با اشاره بزرگداشت مناسبت های مذهبی به اشکال مختلف ادامه داد: متاسفانه بسیاری از برنامه ها خارج از اصول دینی است در حالی که باید توجه داشت مراسمات ما در این مناسبت ها باید مطابق با شئونات اسلامی و فرهنگ دینی مان باشد.

در ادامه این مراسم، خانم نسرین پیرصمصاری، مدیرکل اموربانوان استانداری آذربایجان شرقی، حضور خادمان حرم مطهر رضوی در این استان را سبب ارتقای معنویت و روحانیت دانست و افزود: یک دختر شیعه ایرانی وظایف سنگینی بر عهده دارد که باید برای انجام آن جدیت و تلاش زیادی داشته باشد.

حضرت زهرا(س) الگوی دختران امروز است تا بتوانند خود را فارغ از هرگونه سوگیری و انحطاط رشد دهند.

همچنین در حاشیه این مراسم که با حضور پنج هزار نفری بانوان همراه بود، از هشت نفر از برگزیدگان مسابقه هنرهای تجسمی که در حاشیه این همایش برگزار شد، تقدیر به عمل آمد.

چهارمین دوره جشن‌های سراسری و مردمی زیر سایه خورشید در 77 شهر از 22 استان و شهرهای زیارتی کشور عراق از 7 تا 17 مهرماه سال جاری به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در حال برگزاری است./930/پ202/س

ارسال نظرات