۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۲۸۶
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

اصل وحدت لازمه مقابله با ناتوی فرهنگی غرب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران در شرایطی به دنبال تفرقه افکنی میان مردم، علما و مسؤولان هستند که تمام سنگرهای خود را تسخیر شده می بینند.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در گردهمایی روحانیان شیعه وسنی شهرستان کوثر اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران در شرایطی به دنبال تفرقه افکنی میان مردم، علما و مسؤولان هستند که تمام سنگرهای خود را تسخیر شده می بینند.

وی خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی با تغییر تاکتیک در مقابله با انقلاب اسلامی روی به جنگ نرم آورده است که به مراتب از جنگ سخت پیچیده‌تر و دشوارتر است، اصل وحدت لازمه مقابله با ناتوی فرهنگی غرب است.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر بصیرت دینی و سیاسی افزود: ولایت فقیه بهترین شاخص برای تشخیص حق از باطل است، از این رو امروز عمده هدف استکبار جهانی در جنگ نرم ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: دشمن غافل از این است که عشق به ولایت فقیه که استمرار ولایت اولیا و انبیای الهی است در جان و دل مردم آگاه ایران زمین ریشه دارد و این توطئه‌ها و فتنه‌ها بیشتر عامل نفرت از استکبار جهانی می‌شود.

حجت الاسلام کاملی فر ولایت را سدی نفوذ‌ناپذیر در برابر دشمنان اسلام عنوان کرد و افزود: دشمنان اسلام ولایت را تنها مانع نفوذ و غلبه به ایران می دانند، چرا که در این 32 سال با انواع شیطنت‌ها و تحریم‌ها علیه ایران، به لطف الهی نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست یابند؛ بلکه تحریم ها سبب پیشرفت این ملت شده و همه این‌ها در سایه ولایت‌مداری و ولایت پذیری ملت است.

همچنین حجت الاسلام عبدالهی، امام جمعه کوثر با تاکید بر این که وحدت لازمه مقابله با توطئه های شوم دشمنان هستند، اظهار داشت: دشمن با تصور این که می تواند با تفرقه و شایعه پراکنی اقوام مختلف ملت ایران را از هم جدا کند، وارد عرصه ای جدید از جنگ نرم شده است.

وی ادامه داد: نقش علما و روحانیان شیعه و سنی در آگاهی بخشی به عموم مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بایستی اهمیت وحدت از دیدگاه مفاهیم قرآنی و نبوی از سوی روحانیت بازگو شود./935/پ202/س
ارسال نظرات