۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۴۴۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:

نعمت ولایت، نظام اسلامی را در دنیا متمایز کرده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی، نعمت ولایت را سبب سربلندی ملت ایران در دنیا دانست و گفت: به برکت امامت و ولایت ایران اسلامی امروز در میان ملت های جهان متمایز شده است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار با مدیران صنعت و مهدن و تجارت و اصناف و بازایان استان در ساری با اشاره به پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف گفت: علیرغم سه دهه تحریم، اما امروز ایران اسلامی در بخش های صنعتی، پزشکی، دانشگاهی و نظامی به یکی از کشورهای برتر جهان تبدیل شده است.

وی، خودباوری و توکل به خداوند متعال را رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در سه دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تبعیت از فرامین رهبری انقلاب گام های بسیاری در جهت شکوفایی این نظام اسلامی برداشته اند.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان از پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی هراسان و عصبانی هستند، تصریح کرد: آنها همه توان و سرمایه خود را جلوگیری از پیشرفت این کشور و ملت ایران به کار گرفته اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود گفت: کشوری که می خواهد بر روی پای خود بایستد باید تولید داشته و در صنعت خودکفا باشد.

آیت الله طبرسی، موضوع صنعت را کلید توسعه هر کشوری در دنیا دانست و با بیان این که پیشرفت و خودکفایی در صنعت کشور را به اوج اقتدار خواهند رساند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز ایران اسلامی در عرصه صنعت به عنوان یکی از کشورهای مطرح دنیا محسوب می شود.

وی، استقلال و خودباوری را دو نعمت بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب کشورمان در حوزه صنعت و بسیاری از بخش های دیگر محتاج کشورهای غربی بود، گفت: اما امروز ما در صنایع خود به عنوان یکی از تولید کننده مطرح دنیا به شمار می رویم.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی روح خودباوری را در ملت ایران زنده کرد، خاطرنشان کرد: امروز نسل جوان کشورمان با اتکا به دانش بومی در عرصه های مختلف حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

آیت الله طبرسی، توسعه صنعت را در کشورهای جهان سوم در گذشته کار بسیار مشکلی دانست و بیان داشت: امروز ما از نظر پیشرفت و گسترش صنعت و دستیابی به فن آوری هسته ای به مرز خود باوری رسیدیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که بازاریان از گذشته های دور رابطه تنگاتنگی با علما و روحانیت داشته اند گفت: به برکت مسائل علمی و فقهی که از گذشته های دور از مروجین دینی به ما رسیده است مردم و بازاریان همواره پشتیبان محکم در جهت اشاعه دین و انقلاب بودند.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مازندران باید از حالت کشاورزی محض خارج شود، ادامه داد: باید نسبت به تولیدات صنعتی آوردن بازار داخلی و خارجی و رقابت با محصولات دیگر کشورهای حساس باشیم.
 
آیت الله طبرسی با تأکید بر این که اگر صنعت مازندران به خود کفایی برسد کشاورزان نیز از رکود خارج خواهد شد، بیان داشت: در حال حاضر بسیاری از معادن مازندران کشف نشده باقی مانده است و می توان با مدیریت صحیح مسؤولان این استان در آمار بالای صنعت کشور قرار گیرد.
 
وی در پایان نعمت ولایت را موجب سربلندی ملت در جهان دانست و گفت: برکت امامت و ولایت که در هیچ جای جهان وجود ندارد کشور اسلامی ایران را در میان ملت های جهان متمایز کرده است./950/پ202/س
ارسال نظرات