۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۷۸۸
جنبش جهاد اسلامی:

جنایت های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ گروه های مقاومت اسلامی در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین که منجر به شهادت دست کم 9 تن از مجاهدان فلسطینی شد، موضع گرفتند و تاکید کردند که این جنایت ها بی پاسخ نخواهد ماند.
مقاومت اسلامي فلسطين
به گزارش خبرگزاری رسا، بنا بر گزارش گردان های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و منابع پزشکی، نه تن از مجاهدان گردان های قدس از جمله احمد الشیخ خلیل از فرماندهان برجسته یگان طراحی و ساخت این گردان ها در حمله هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به غرب شهر غزه و شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه و پایگاه نظامی هاجر در این شهر از نخستین ساعات بامداد امروز تاکنون به شهادت رسیده اند.

گردان های قدس نیز مسؤولیت بمباران سه شهر اسراییلی با موشک های گراد را به عنوان واکنشی اولیه به حمله رژیم صهیونیستی به عهده گرفت و با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مجاهدان گردان های قدس سه شهر اشغالی اسدود، بینا و لخیش را بمباران کردند که مورد تایید رژیم صهیونیستی نیز قرار گرفت.

گردان های قدس همچنین شهرهای صهیونیستی عسقلان و اوفوکیم را با چهار موشک گراد مورد هدف قرار دادند و کیبوتس بیئیری را با یک موشک 107 نشانه رفتند و سه موشک به سوی شهر اسدود پرتاب کردند.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای با تاکید بر اینکه تجاوزگری رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند بر حمایت این جنبش از ملت فلسطین در برابر هرگونه حماقت صهیونیستی تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی عهده دار تنش زایی کنونی است و مقاومت هرگز اجازه نخواهد داد که این رژیم به اهداف خود برسد.

جنبش جهاد اسلامی با اعلام آمادگی کامل برای جانفشانی و پرداختن هر بهایی برای گرفتن فرصت سرخوشی از دشمن صهیونیستی به سبب جنایت هایش بر ضرورت وحدت و همبستگی گروه های مقاومت در پاسخ گویی به تجاوزگری صهیونیستی تاکید کرد.

دیگر گروه های فلسطینی نیز این جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کردند: دشمن صهیونیستی بهای سنگیی برای این جنایت های خود خواهد پرداخت.

در همین راستا، شیخ نافذ عزام، عضو شورای سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، جنایت امروز رژیم صهیونیستی را جنایتی توجیه ناپذیر و کشتاری وحشیانه توصیف کرد و با تاکید بر حق مسلم مقاومت فلسطینی در پاسخ گویی به این جنایت های صهیونیستی، گفت: جنبش مقاومت به فعالیت های خود ادامه می دهد و در زمان و مکان مناسب بنا بر صلاحدید شاخه های نظامی به این جنایت ها پاسخ خواهد داد.

وی با اشاره به استمرار جنایت های رژیم صهیونیستی که 16 سال پیش دکتر فتحی شقاقی، رهبر و بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به شهادت رساندند و اکنون همزمان با ایام سالروز شهادت وی جنایت های خود را تکرار می کنند، از گروه هایی که خواستار از بین بردن تنش ها هستند، خواست تا به تجدید نظر و فراخواندن رژیم صهیونیستی به متوقف ساختن جنایت های خود روی آورند.

احمد مدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز با اشاره به جنایت های پی در پی رژیم صهیونیستی، هدف از به شهادت رساندن مجاهدان گردان های قدس را شکستن عزم و اراده مقاومت فلسطینی و تخریب فضای سرور آمیز پس از آزادی اسیران فلسطینی دانست و گفت: مقاومت، راه خود را ادامه خواهد داد و گروه های مقاومت به صورت یکپارچه به این جنایت ها پاسخ خواهد داد./981/ب902/گ
ارسال نظرات