۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۱۶۷۳۷
عضو هیأت رییسه مجلس:

حمله به ایران اضمحلال رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این‌که معادلات حاکم در منطقه اجازه هیچ‌گونه ماجراجویی به رژیم صهیونیستی نخواهد داد، گفت: حمله به ایران اضمحلال رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد.
محمدحسين فرهنگي، عضو هيئت رئيسه مجلس
محمدحسین فرهنگی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران اظهار داشت: غرب بهتر از دیگر دولت‌های منطقه‌ای و هم‌پیمان خود می‌داند که حمله به ایران مساوی با اضمحلال قطعی و زودهنگام رژیم صهونیستی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: معادلات حاکم در منطقه اجازه هیچ گونه ماجراجویی به رژیم صهیونیستی نخواهد داد، چراکه همگان شاهد بودند که این رژیم غاصب با آن همه تبلیغات رسانه ای و تجهیزات نظامی از گروهی کوچک به نام حزب الله لبنان شکست خورد و خفت‌بار از مواضع خود عقب‌نشینی کرد، حال که ایران قدرتمند جای خود دارد.

فرهنگی با تأکید بر این‌که آمریکا و اسرائیل غاصب بایستی از گذشته تلخ دولتمردان خود عبرت بگیرند، تصریح کرد: بدون تردید این نوع موضع گیری‌ها نشان‌دهنده ضعف و زبونی آنها در مقابل قدرت و صلابت جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین المللی است.

وی افزود: نظام سلطه 32 سال است که با انواع تهدیدات و فشارهای اقتصادی و سیاسی سعی دارد به نوعی ایران را از سیاست‌های عدالت طلبانه و آرمانی خود منصرف کند که این هدف با هوشیاری و بیداری ملت و حکومت همیشه خنثی شده و هیچ سودی برای غربی‌ها نداشته است.

عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به توانمندی‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف‌ گفت: باید توجه داشت اگر حمله‌ای متوجه خاک ایران شود، بدون هیچ درنگی پاسخ کوبنده و همیشگی علیه دشمنان ایران و اسلام را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان این‌که جنگ با ایران تنها جنگ با یک کشور نخواهد بود، تصریح کرد: همان‌ گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشکده افسری امام علی(ع) فرمودند؛ پاسخ حمله به ایران بدون هیچ درنگی داده خواهد شد که یکی از نتایج آن نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهد بود.

فرهنگی ترفندهای رسانه‌ای آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی جهت حمله نظامی به ایران را ناشی از مشکلات سیاسی و اقتصادی آنها دانست و افزود: تاکنون غرب به دلیل ترس از ایران، جرأت نکرده تحرکی در منطقه داشته باشد، به جز تحریم‌های اقتصادی که آن نیز اثر زیادی نداشته است./935/ت301/س
ارسال نظرات