۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۶۷۶۵
استاندار خوزستان:

بیداری کشورهای غربی دشمنان را به دست و پا انداخته است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان، بیداری کشورهای غربی را سبب نابود کردن دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت: استکبار جهانی هم اکنون وضع خوبی ندارد و برای نجات خود از همه ظرفیت‌هایش استفاده می‌کند.
سيد جعفر حجازي، استاندار خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، روز گذشته در همایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، اظهار داشت: دشمن و استکبار جهانی هم اکنون در بدترین شرایط خود قرار گرفته و مشکلات درونی‌اش او را به سمت و سویی برده که همچون ماری زخم خورده، بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه استکبار وضع خوبی ندارد و برای نجات خود از همه ظرفیت‌هایش استفاده می‌کند، بیان داشت: نخستین گامی دشمن برای مقابل با جمهوری اسلامی ایران جدا کردن دین از مردم است.

حجازی با بیان اینکه تا زمانی که مردم و اسلام پشتوانه دین است، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند کنند، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نفوذ خود را پراکنده کرده که مفهوم آن بیداری 99درصدی کشورهای غربی است و این مسأله موجب نگرانی آنها شده است.

وی گفت:‌ استکبار می‌داند که اگر این موج بیداری همگانی شود چیزی برای آنها باقی نمی‌ماند؛ از این رو در حال افزایش مراکز رسانه‌ای و تبلیغاتی خود در سراسر جهان است و تنها دلیل آن نیز تضعیف پایه های دینی مردم غیور ایران است.

استاندار خوزستان با اشاره به دیگر اقدام ها و رویکردهای مستکبران برای مقابله همه جانبه با ایران، اظهار داشت: تضعیف پایه‌های حکومت و جدایی دین از سیاست و نیز تضعیف پیوند نسل جوان با ولایت و رهبری از دیگر برنامه‌ها و رویکردهای دشمنان است.

حجازی صیانت از دین را از برنامه‌های کانون‌ها و مساجد دانست و بیان داشت: مجموعه دولت وظیفه دارد در بسته فرهنگی نیاز کانون‌ها را تأمین کرده و مساجد و پایگاه‌ها را توسعه دهد و زمینه حضور مردم را در آنها نیز فراهم کند./9465/پ202/ص
ارسال نظرات