۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۸۴۷
امام جمعه مرند:

تبعیت از ولایت، بهترین شکرگزاری از نعمت رهبری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نعمت زاده گفت: بهترین شکرگزاری نعمت مبارک ولایت، گام برداشتن در راهی است که ولی فقیه در آن گام بر می‌دارد.
امام جمعه مرند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام علی نعمت‌‌زاده، امام جمعه مرند، روز گذشته در جمع بسیجیان شهرستان مرند که در آستنه فرا رسیدن عید غدیر گردهم آمده بودند، اظهار داشت: اگر امروز نظام اسلامی 32 سال در مقابل هرگونه توطئه و تبلیغ سوء دشمنان عزتمندانه به راه متعالی خود ادامه می دهد، همه از برکات وجودی ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه تنها فتنه 88 برای براندازی نظام های وابسته به غرب در منطقه کافی بود، گفت: گذر از کوران فتنه تنها با بصیرت و رهبری ولایت فقیه ممکن بود، باید قدرشناس نعمت ولایت و رهبری بود.

امام جمعه مرند با بیان اینکه ولایت دژ مستحکم تشیع است، تصریح کرد: تا زمانی که شیعه در این قلعه و دژ محکم سنگر گرفته هیچ خطری ارزش‌ها و آرمان‌های شیعه را نمی‌تواند مورد تهدید قرار دهد.

حجت الاسلام نعمت زاده با تاکید بر اینککه امامت و ولایت ضامن سلامت و صلابت آرمان‌های شیعی است، افزود: امروز اقتدار و بینش عمیق مقام معظم رهبری سبب خنثی شدن تمام توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، عزت و سرافرازی انقلاب را موجب شده است.

وی خاطر نشان کرد: ولایت‌مداری به عنوان اصلی خدشه‌ناپذیر از چنان جایگاهی برخوردار است که هر کس در هر مقام و لباسی که باشد اگر در راه اهداف دشمنان نظام گام برداشته و جایگاه ولی فقیه را تضعیف کند، یا اهل نفاق است یا غفلت وی را در برگرفته است.

امام جمعه مرند با تاکید دوباره بر شکرگزاری از نعمت بزرگ ولایت تصریح کرد: بهترین شکرگزاری نعمت مبارک ولایت، گام برداشتن در راهی است که ولی فقیه در آن گام بر می‌دارد، چراکه ولایت فقیه در ادامه امامت و نبوت همچنین در استمرار حرکت انبیاء و ائمه اطهار(ع) است.

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی منطقه به علت نبود رهبری واحد و آگاه همواره در برابر توطئه های دشمنان ضربه خورده اند، گفت: بیداری اسلامی حرکتی مبارک در تاریخ اسلام بود که متاسفانه بعلت نبود رهبری در برخی مناطق با انحراف مواجه شده است، از این رو بایستی مسلمانان با اقتدا به مقام عظمای ولایت در تشخیص فتنه ها و بصیرت افزایی قدم بردارند./935/پ203/س

ارسال نظرات