۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۷۳۴۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

جامعه بدون ولی فقیه، محکوم به نابودی است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جامعه ای که ولی و امام نداشته باشد منحرف خواهد شد، ادامه داد: اگر امروز ما شاهد پیروزی های متعدد نظام در عرصه های مختلف هستیم به برکت ولایت فقیه است که باید قدردان آن باشیم
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دررشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در جمع پرسنل عقیدتی سیاسی سپاه استان با بیان این که هیچ گروه و مجموعه ای در دوران انقلاب اسلامی با وفاتر از سپاه و بسیج نبوده است، گفت: این نیروی وفادار به آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری امروز نقش ارزنده ای در دفاع از کیان نظام دینی برعهده دارد.

وی با مهم ارزیابی نقش سپاه در حوادث پس از انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس، افزود: حضور سپاهیان اسلام در عرصه های مختلف کارآمدی این نیروی توانمند را در سه دهه اخیر بیشتر آشکار کرده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان نظام به دنبال تضعیف جایگاه سپاه هستند، خاطرنشان کرد: نظام سلطه با توطئه های دروغین علیه برخی سرداران سپاه به دنبال تضعیف این نیروی توانمند در عرصه بین المللی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در ادامه سخنان خود به طرح ترور سردار سلیمانی، فرماند لشکرقدس در کنگره آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: این حساسیت دشمنان نظام بر روی برخی شخصیت های برجسته کشور نشان دهنده حساسیت موضوع است که باید هوشیار بود.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران استعدادهای جامعه را متبلور کرد، گفت: این انقلاب فرزندانی را در دامان خود پرورش داد که از لحاظ علم، ادب، فرهنگ ایمان، شهادت و ایثارهمانند عمارها، میثم‌ها و ابوذرها هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: درنظام مقدس جمهوری اسلامی بحمدالله حوادث صدراسلام تکرار شد و فرزندانی تربیت شدند که در بعد ایمان، ایثار، شهادت، دانش، معرفت و حمایت از ولایت اگر از بسیاری از یاران پیغمبر جلو نباشند، همسان آن‌ها هستند.

امام جمعه رشت، اخلاص حقیقی را یکی از ویژگی‌های بارز رزمندگان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: این اخلاص وجودی دو درس به ما می‌دهد که درس اول این است که ما دشمنان زیادی داریم و برای مبارزه با دشمنان تا ظهور مولایمان باید این راه را ادامه بدهیم و دشمن هر لحظه درصدد نابودی ما است.

وی با بیان این که با ولایت‌مداری آحاد جامعه می توانیم همه توطئه های دشمنان نظام را خنثی کنیم، گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی ملت ایران در سه دهه اخیر نیز همین تبعیت محض از ولایت بوده است.

امام جمعه رشت با تأکید براین که روح ولایت‌پذیری باید در نسل جوان جامعه اسلامی تقویت شود، گفت: این مسأله رسالت سپاه، بسیج و روحانیت را بسیار سنگین کرده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود وحدت و همدلی را رمز پیروزی نظام در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: اگر خدای ناکرده به وحدت ملت ما خدشه ای وارد شود، دشمن به راحتی می تواند در کشور رسوخ کند.

وی با اشاره به این که خیزش‌های مردمی در اقصی نقاط دنیا نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در الگو دهی به دیگر کشور را مهم‌ارزیابی کرد و گفت: کشورهای غربی نیز به نقش ایران اسلامی دراین خیزش‌ها و حرکت‌های مردمی پی برده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز ایران اسلامی با استقلال و آزادی کامل مسیر تعیین شده خود را با سرعت طی می‌کند، تصریح کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبری از استقلال در کشور وجود نداشت و ملت ما در همه زمینه‌ها محتاج کشورهای غربی بودند.

وی با بیان این که جامعه ای که ولی و امام نداشته باشد منحرف خواهد شد، ادامه داد: اگر امروز ما شاهد پیروزی‌های متعدد نظام در عرصه‌های مختلف هستیم به برکت ولایت فقیه است که باید قدردان آن باشیم./950/پ202/س
ارسال نظرات