۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۵۳۸

همایش بزرگ ولایتمداران حسینی در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ ولایتمداران حسینی در جمعی از هیأت فرهنگی مذهبی شهرستان اهواز در راستای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عاشورایی در جامعه برگزار شد.
همايش ولايتمداران حسيني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش بزرگ ولایتمداران حسینی با حضور آیت الله موسوی جزایری، دبیر بنیاد بین المللی غدیر خوزستان، فرمانده ی نیروی انتظامی خوزستان و جمعی از مسؤولان دستگاه های مختلف استان و جمع کثیری از مردم ولایتمدار خوزستان عصر امروز برگزار شد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، در این همایش با اشاره چگونگی برگزاری مجالس حسینی،اظهار داشت: این مجالس باید به صورت دشمن شکن برگزار شود تا دشمن بداند مذهب اهل بیت(ع) هیچ هراسی از توطئه های آن ندارد.

در بخش دیگر از این همایش دبیر بنیاد بین المللی غدیر خوزستان با اشاره به زیارت وارث، اذعان داشت: ما وقتی این دعا را زمزمه می کنیم شهادت می دهیم که آن امام شهید همه وجود خود را وقف اسلام کرد و امربه معروف ونهی از منکر را احیا کرد‌.

وی با اشاره به بر پایی عزاداری های امام حسین(ع)، گفت: عزاداری زمانی برگزار می شود که فردی که نماز خوان نیست به نماز روی آورد و معرفت بیشتر به نماز پیدا کند.

همچنین فرمانده ی نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به برگزاری این مراسم‌ها در این دهه، اذعان داشت: این مراسم‌ها اثرات زیادی دارد که بارز ترین آن ها این است که نعمت های الهی به روی انسان سرازیر می شوند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: این مراسمات باید امسال پرشورتر برگزار شوند تا پیام عاشورا بهتر از گذشته به گوش جهانیان برسد و سرمشقی برای دیگران باشد.

گفتنی است، این همایش از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در تالارفردوسی اهواز شد./9458/پ202/س


ارسال نظرات