۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۹۰۷۰

‌اتاق پژوهش در حوزه علمیه اردبیل راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه‌های علمیه اردبیل از راه‌اندازی اتاق پژوهش در حوزه علمیه شهر اردبیل خبر داد و گفت: رویکرد اصلی برنامه های آموزشی این مرکز پژوهش‌محوری است.
حجت الاسلام مهدي نوروزي، مدير استاني حوزه هاي علميه استان اردبيل
حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه های علمیه اردبیل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل که همزمان با هفته پژوهش ترتیب یافت، اظهار داشت: بیشتر برنامه های آموزش مدارس علمیه این استان پژوهش محور و بر تربیت طلاب محقق تاکید دارد.

وی با بیان این‌که اساتید حوزه های علمیه اردبیل ارایه تحقیق از سوی طلاب را تاثیرگذار در نمرات آموزشی مدنظر قرار داده اند، افزود: برای ارایه خدمات بهتر پژوهشی به طلاب اتاق پژوهش در مدرسه علمیه میرزا علی اکبر اردبیل تاسیس شده است.

حجت الاسلام نوروزی از راه اندازی اتاق های پژوهشی در دیگر مدارس علمیه این استان خبر داد و گفت: استقبال مطلوب و شبانه روزی اساتید و طلاب مدرسه میرزا علی اکبر از فضای مطلوب این اتاق های پژوهش نشان از موفقیت این طرح دارد، افزون بر این‌که مشاوران پژوهشی پاسخ‌گوی سوالات و مشکلات طلاب خواهند بود.

مدیر استانی حوزه های علمیه اردبیل راه اندازی بانک نرم افزاری دینی و آموزشی، کتابخانه‌های پژوهشی و برقراری اینترنت پرسرعت را از دیگر اقدامات این مرکز برای بهره مندی هر چه بیشتر طلاب از منابع و کتب تخصصی و مرجع دانست.

وی با بیان اینکه طلاب پایه های اول تا سوم در اولویت آموزش های پژوهشی قرار دارند، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌ های تخصصی آشنایی با مبانی تحقیق و پژوهش در علوم انسانی و قرآنی در دستور کار است./935/پ203/س
ارسال نظرات