۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۲۱۵
رئیس جمهور:

ملت ایران با اندیشه های الهی مسیر سعادت را طی می کند

خبرگزاری رسا ـ احمدی نژاد در اردبیل با بیان اینکه آرمان و عمل درست یک ملت، بزرگترین استدلال و منطق آن ملت است، گفت: ملت ایران با اندیشه های الهی مسیر سعادت را طی می کند.
دکتر احمدي نژاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان امروز در مراسم بهره برداری از جاده اردبیل به سرچم با بیان اینکه بداخلاقی های نظام سلطه علیه ایران اسلامی بیشتر شبیه لطیفه است، اظهار داشت: عده ای از کشورهای منطقه که در تاریخ کشورشان تاکنون انتخاباتی برگزار نکرده اند، دور هم جمع شده و علیه کشور دیگر، قطعنامه صادر می کنند که چرا انتخابات برگزار نمی کنید.

وی با بیان اینکه پایداری، اثرگذاری و پیشرفت ملت ها وابسته به اندیشه، آرمان و مکتب ارزشی آن است، خاطرنشان کرد: ملت ایران، ملت تاریخ ساز و خواهان پیشرفت در فرهنگ، تمدن و شهرسازی بوده و همچنان در این مسیر حرکت می کند، امروز ایران پرچم دار توحید، عدالت و ارزش های الهی در دنیا است.

احمدی نژاد ادامه داد: آرمان و عمل درست یک ملت، بزرگ‌ترین استدلال و منطق آن ملت است و هر پیام ارزشمندی که آرمان بلند انسانی و آسمانی داشته باشد، می تواند در دنیا موفق عمل کرده و رو به جلو حرکت کند.

وی با تاکید بر این که ملت ایران تحت اندیشه های الهی مسیر سعادت را طی می کند، تصریح کرد: اگر بخواهیم پرچم اثرگذار و ماندگار خود را در دنیا به اهتزاز درآوریم، نیازمند آن هستیم که دست در دست هم کشور را به بهترین نحو بسازیم تا بتوانیم الگو و سخن خود را در دنیا پیش ببریم.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به سلطه فکری و عقیدتی غرب در دیگر کشورهای جهان اظهار داشت: غرب بیش از شصت سال است که با فشار و اقدامات مختلف ملت ها را تحت سلطه و چپاول خود درآورده و شیوه زندگی خود را به همه دنیا تحمیل کرده اند، حتی معماری و شیوه های اندیشیدن خود را نیز به سایر ملت ها تحمیل می کنند.

وی اقدامات نظام سلطه را مانع تراشی برای اثرگذاری و الگودهی ایران اسلامی دانست و گفت: اخبار و گزارش های پیشرفت علمی ایران در میان ملت های آزادی‌خواه و عدالت‌خواه، موج شادمانی ایجاد می کند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود راه را زیرساخت و مقدمه هر فعالیتی در کشور دانست و گفت: بیش از 12 سال از آغاز تا پایان احداث جاده اردبیل ـ سرچم طی شده که با توجه به این زمان، مجموع هزینه های صرف شده برای این جاده به قیمت امروز به بیش از 300 میلیارد تومان می رسد.

وی همچنین از افتتاح 5 هزار و 900 واحد مسکن مهر در استان اردبیل خبر داد و گفت: طرح مسکن مهر گام نخست در رفع نیاز مسکن اقشار مختلف ملت ایران بوده است./935/پ202/س
ارسال نظرات