۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۲۰۰۰۴
استاندار آذربایجان غربی:

‌حماسه 9 دی در سایه درایت رهبر معظم انقلاب تحقق یافت

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیریت شخص رهبر معظم انقلاب در حوادث بعد از انتخابات سال 88 مهم‌ترین عامل خلق حماسه پرشور 9 دی بود.
مقام معظم رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی، چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان با اشاره به حرکت عظیم ملت ایران در 9 دی 88 گفت: این روز تجلی غیرت دینی ملت ایران بود که البته با مدیریت شخص رهبری به وقوع پیوست.

وی رهبری داهیانه ولی فقیه را مهم ترین عامل خلق حماسه 9 دی عنوان و خاطرنشان کرد: قرار گرفتن رهبری در راس امور همان مولفه ای است که موجب پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم حرکت انقلابی مردم در 33 سال گذشته شده است.

استاندار آذربایجان غربی سه عامل مردم، اسلام و رهبری را عامل پیروزی و موفقیت ملت ایران دانست و اظهار داشت: هر کجا یکی از این عوامل کم انگاشته شده نظام با مشکل مواجه شده است.

جلال زاده با بیان این‌که مردم ایران در 9 دی سال 88 با تمسک به رهبری و اسلام توانست بر دشمن پیروز شود، گفت: هنوز دشمنان اسلام و انقلاب رابطه عاطفی بین امام (ره) و مردم ایران را درک نکرده اند و به همین دلیل نیز دچار مشکل و آسیب شده اند.

استاندار آذربایجان غربی با عنوان این‌که پرچم آزادی اسلام امروز به دست ملت ایران است، اظهار کرد: برخلاف نظر معاندین که تشکیل هلال شیعه را هدف جمهوری اسلامی معرفی می کنند، مردم ایران در 32 سال گذشته از ملت فلسطین، حزب الله لبنان و مسلمانان بوسنی و هرزگوین و سایر ملت های زیر ستم حمایت کرده اند و به این حمایت نیز افتخار می کنند.

وی ایستادگی مردم ایران در مقابل آمال دنیوی غربی ها را محل نزاع مردم ایران و استکبار جهانی دانست و گفت: ما در مقابل دنیای آنها ایستاده ایم، حقوق بشر، حقوق زنان و انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست.

جلال زاده، از 9 دی سال 88 به عنوان روز محشر مردم ایران و جایگاهی برای آزمایش ملت یاد کرد و افزود: ملت ایران از این آزمون موفق و سربلند بیرون آمدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌، قانونی و سالم انتخابات افزود: نقد عالمانه دولت و نظام حق هر کسی است ولی اجازه نمی دهیم کسی دولت را تخریب کند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به چالش هایی احتمالی در جریان انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت:مبارزات انتخاباتی در محدوده قانون امر پسندیده و مقبول است ولی نباید اتحاد و همدلی مردم، اقتدار و عظمت نظام ما را مخدوش شود./936/پ203/س
ارسال نظرات