۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۲۰۰۷۵
نماینده ولی فقیه در گیلان:

غرب در پروژه ایران هراسی شکست خورده است

خبرگزاری رسا ـ خطیب نماز جمعه رشت فرافکنی رسانه‌ای غربی و ایجاد ترس در منطقه از قدرت نظامی ایران را ناشی از ترس غرب اعلام و اظهارکرد : غرب در پروژه ایران هراسی شکست خورده است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه رشت به تبیین فتنه از دیدگاه نهج ابلاغه پرداخت و گفت: فتنه در زمان ظهور خود شناخته شده نیست و پس از فروکش کردن غوغا و هیاهوهای اجتماعی شناخته می شود.

امام جمعه رشت، حمایت زورگویان و طرفداران استکبار از فتنه را از راه های شناخت فتنه برشمرد و گفت: در فتنه 88 رسانه های غربی و دولتمردان فاسد غرب در خدمت حمایت از فتنه گران بودند.

خطیب نماز جمعه رشت تاکید کرد: ولایت فقیه کلید حل مشکلات اجتماعی و دلیل حقانیت واقعیت‌های جامعه است.

وی یادآور شد: فتنه مصداق حوادث واقعه است که ائمه معصومین(ع) سفارش کرده اند مردم در زمان بروز آنها به فقها مراجعه کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، اذعان کرد: اگر ولایت فقیه نبود مردم ایران نیز مانند مردم دوران حضرت علی(ع) گمراه شده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی، مردم ایران را از مردم دوران حضرت علی(ع) بالاتر دانست و گفت: دنیا باید بداند که مردم ایران حامی انقلاب و ولی فقیه هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: فتنه 88 به دنبال از بین بردن ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب و شهدا بود.

خطیب نماز جمعه رشت، اقدام مردم گیلان در 8 دی 88 را نشانه آگاهی مردم این منطقه دانست و گفت: مردم گیلان ولایت‌مداری خود را یک روز زودتر از سایر نقاط کشور ثابت کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به اتمام زمان نام‌نویسی انتخابات مجلس‌ اظهار کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که مومن و خدا ترس، دلسوز به حال مردم و امین باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی‌ ادامه داد: شورای نظارت نیز در راستای جذب حداکثری و دفع حداقلی عمل کند.

امام جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری رزمایش ولایت 90 در تنگه هرمز اشاره کرد و گفت: این رزمایش غربی‌ها را به وحشت انداخته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، فرافکنی رسانه‌ای غربی و ایجاد ترس در منطقه از قدرت نظامی ایران را ناشی از ترس غرب اعلام و اظهارکرد : غرب در پروژه ایران هراسی شکست خورده است.

خطیب نماز جمعه رشت در پایان، تحریم سوریه از سوی اتحادیه عرب را محکوم کرد و گفت: 50 بازرس حقیقت یاب در سوریه مشغول فعالیت هستند و نتایج تحقیات آنها به نفع دولت بشار اسد است./950/پ202/س
ارسال نظرات