۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۲۰۱۴۹
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

استکبار نگران الگوی حکومتی نظام اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا هدف استکبار جهانی از راه‌اندازی جنگ نرم را مبارزه با تبدیل شدن ایران اسلامی به عنوان الگوی حکومتی دانست.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در جمع رزمندگان سپاه استان به تحلیل جریان شناسی و دشمن شناسی از دیدگاه قرآن پرداخت و اظهار داشت: از دیدگاه قرآن همواره یعنی از ازل تا ابد باطل تا جایی که توانسته در مقابل حق صف آرایی کرده است و خواسته در مقابل حقیقت‌مداران بیایستد و نگذارد حقیقت دائر‌مدار باشد.

وی خاطر‌نشان کرد: بر اساس این سنت الهی حق هم همیشه به پشتوانه نیروهای مخلص و الهی تلاش کرده مانع توطئه‌های جبهه باطل شود و در این میان است که اهل باطل و اهل حق از هم جدا و مشخص شده‌اند و به نسبت گرایش‌شان در آزمون بزرگ الهی شرکت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که اگر بصیرت سیاسی نباشد هر ملتی دچار غفلت می‌شود، تصریح کرد: در سایه عدم بصیرت سیاسی بود که فاجعه ای مثل عاشورا در تاریخ اتفاق افتاد و امت پیامبر، امامشان را به مسلخ بردند و به چنان ننگی گرفتار شدند که تا ابد به هیچ وجه از بین نخواهد رفت.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به تفاوت های ملت ایران با امت پیامبر در صدر اسلام خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی نشان داد که مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی از چنان بصیرتی برخوردار هستند که نگذاشتند فتنه گران قضیه عاشورا را دوباره بازآفرینی کنند.

وی با بیان اینکه هدف فتنه گران انتخابات نبود و درصدد حذف ولایت فقیه از نظام بودند، تصریح کرد: نتیجه این فتنه دشمنان نظام اسلامی بنابه سنت لایتغیر الهی، حذف خودشان بود و به زباله دان تاریخ پیوستند.

حجت الاسلام ولایی در ادامه هدف استکبار جهانی از جنگ نرم را مبارزه با تبدیل شدن ایران اسلامی به عنوان الگوی حکومتی دانست و خاطر‌نشان کرد: آمریکا نمی‌خواهد دین به الگوی حکومتی تبدیل شود که در این صورت نخواهد توانست در سراسر دنیا به مطاع و منافع شیطانی خود نایل شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد: باوجود تبلیغات و فشارهای روانی و رسانه ای آمریکا، نسیم بیداری اسلامی در سرتاسر دنیا به وزش درآمده و حتی در خود آمریکا نیز با وقوع جنبش وال استریت ما شاهد این بیداری هستیم./935/پ202/س
ارسال نظرات