۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۴۸۶
حجت الاسلام ارباب سلیمانی:

نقش مساجد در شکل گیری و بقای انقلاب برجسته است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیته مساجد ستاد دهه مبارک فجر، نقش مساجد را در شکل گیری، حفظ و بقای انقلاب اسلامی برجسته و حایز اهمیت توصیف و از مساجد به عنوان کانون بصیرت بخشی به جامعه یاد کرد.
ارباب سليماني كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد كشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، مسؤول کمیته مساجد ستاد دهه فجر، شب گذشته در دیدار آیت الله خاتمی با بیان اینکه نقش مساجد در شکل گیری انقلاب تعیین کننده و حایز اهمیت بوده است، ابرازداشت: مساجد کشور در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی نیز نقش غیر قابل انکاری را ایفا کرده اند. با توجه به اینکه روز به روز انقلاب با حوادث جدید و مسائل نو مواجه می شود اهمیت مساجد و نقش آن برهمگان آشکارتر می شود.

وی با بیان این که دهه فجر امسال با هفته وحدت و نخستین سالگرد موج بیداری اسلامی همزمان می شود، از این رو همگان باید این فرصت را قدر دانسته و برای رشد و اعتلای نظام اسلامی همت کنند، اظهار کرد: همچنین با توجه به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نقش مساجد در ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات برجسته و پررنگ است.

حجت الاسلام سلیمانی از مساجد به عنوان کانون بصیرت بخشی به اقشار مختلف مردم یاد و تاکید کرد: با توجه به نقش کلیدی مساجد در صدر اسلام و انقلاب اسلامی، در شرایط موجود مسجد و اهالی مسجد نقش مهمی را عهده دار هستند و برای مقابله با توطئه ها و فتنه ها باید آمادگی ها و آگاهی هایی را در سطح جامعه ایجاد کنند. مسؤولان و دست اندرکاران نیز نسبت به این پایگاه نقش مهم و سنگینی دارند تا ما روز به روز به مسجد تراز اسلامی نزدیک تر شویم. /924/پ203/ص

ارسال نظرات