۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۶۸۴

حضور بوستان کتاب در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه

خبرگزاری رسا ـ بوستان کتاب امسال نیز همچون سال‌های گذشته با بیش از 500 عنوان کتاب در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه شرکت می‌کند.
كتاب، كتابخواني


به گزارش خبرگزاری رسا، نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه از 22 تا 27 دی ماه با حضور ناشران حوزه دین در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار می‌شود و علاقه مندان به آثار دینی و اندیشه اسلامی می‌توانند در مدت یاد شده کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

مهدی محدثی، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب، از تخفیف ویژه این نمایشگاه خبر داد و گفت: بوستان کتاب کلیه آثار خود را با 20 درصد تخفیف ارایه خواهد کرد و با توجه به تخفیف و عرضه بن کتاب و کارت های خرید کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاقه‌مندان می‌توانند آثار مورد نیاز خود را با 40 درصد تخفیف خریداری کنند».

وی ضمن مفید شمردن چنین نمایشگاه هایی در سطح استان، وجود این نمایشگاه را در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه موثر  برشمرد و افزود: با توجه به سرانه کم مطالعه در ایران، شایسته است اقشار مختلف جامعه اعم از طلبه، دانشجو، کارمند و ... به همراه خانواده های محترمشان از این نمایشگاه بازدید به عمل آورده، با تهیه آثار خوب، فرهنگ کتاب‌خوانی را در بین خانواده و فرزندان خود گسترش دهند.

این نمایشگاه از 22 تا 27 دی ماه از ساعت 9 صبح تا 9 شب یکسره در خدمت همشهریان و هموطنان فرهیخته است. /916/د102/ع

ارسال نظرات