۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۷۱۱

سامانه پاسخ به سؤالات دینی در مازندران راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از راه اندازی سامانه پاسخ به سؤالات ویژه گفتمان دینی برای نخستین بار در استان خبر داد.
پاسخگويي به سؤالات ديني
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی به سؤ‌الات دینی برای نخستین بار در استان‌ گفت: در این سامانه به سؤ‌الات در زمینه های آسیب های اجتماعی، عفاف و حجاب راهبردی، مقابله با جنگ نرم، فروع دین و احکام آن، آسیب شناسی فرهنگی دینی، زن و خانواده در اسلام، اخلاق کاربردی و مهارت های زندگی، نحله های فکری و عرفان های کاذب پاسخ داده می شود.

وی با بیان این که این سامانه به منظور پاسخ به کسانی که فرصت ملاقات حضوری با کارشناسان فرهنگی دینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران را ندارد راه اندازی شده است، افزود: در حال حاضر پاسخگویی به سؤ‌الات دینی یکی از مهم ترین نیازهای جامعه امروز است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره تلاش دشمنان نظام اسلامی برای ایجاد شبهه در جامعه، پاسخ به سؤالات و شبهات دینی نسل جوان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل کمبود چنین مراکزی بسیاری از شبهات به وجود آمده برای نسل جوان پاسخ داده نمی شود.

حجت الاسلام شکریا با بیان این که علاقمندان می توانند با تماس با شماره 9712224 – 0111 سؤالات دینی خود را مطرح کنند، تصریح کرد: پاسخ سؤالات افراد پس از 48 ساعت از طریق همین سامانه به آنها اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به معذوریت برخی افراد برای بیان سؤالات شرعی، این سامانه را فرصت مناسبی برای بیان هر گونه سؤال دینی از سوی آحاد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با راه اندازی این سامانه بسیاری از دغدغه های متولیان دینی و فرهنگی استان رفع شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که این سؤ‌الات از سوی اساتید برجسته حوزه پاسخ داده خواهد شد، ادامه داد: خوشبختانه میزان استقبال مردم از این سامانه تاکنون بسیار رضایت بخش بوده است./950/پ202/س
ارسال نظرات