۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۸۰۰

نخستین کتابخانه دیجیتال حوزه علمیه اهواز راه اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز از افتتاح نخستین کتابخانه دیجیتال در اهواز خبر داد.
كتابخانه ديجيتال


حجت الاسلام داود کوتی معاون پژوهشی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به راه اندازی کتابخانه دیجیتال در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، اظهار داشت: در آینده نزدیک این کتابخانه راه اندازی خواهد شد.

وی به چگونگی استفاده طلاب از این کتابخانه اشاره کرد و اظهار داشت: طلابی که در کانون های علمی شرکت و موضوعاتی برای تحقیق انتخاب می کنند با استفاده از امکانات این کتابخانه می توانند با سرعت بیشتر تحقیق خود را انجام بدهند.

حجت الاسلام کوتی با بیان این که در اوایل افتتاح این کتابخانه دوره چگونگی استفاده طلاب از نرم افزارهای مختلف در امور پژوهشی راه اندازی خواهد شد، ابرازداشت:چگونگی استفاده طلاب ار نرم افزارهای پژوهشی یک امر مهمی است که نیاز به آموزش دارد که در بدو افتتاح این کتابخانه انجام می شود.

کانون های علمی در اهواز راه اندازی می‌‌شود

وی با بیان این که کانون های علمی در این مدرسه تشکیل خواهند شد؛ اظهارداشت: کانون های علمی در چند گرایش تشکیل می شوند که مهم ترین آن ها گرایش فقه و اصول، منطق و فلسفه، عقاید وکلام و ادبیات عرب خواهد بود.

حجت الاسلام کوتی ابرازداشت: در مراحل اولیه طلاب با ثبت نام در گرایش ها مختلف می توانند از این کانون ها استفاده کنند که هر چه استقبال طلاب از این کانون ها بیشتر باشد، ظرفیت ها را افزایش خواهیم داد.

وی هدف از راه اندازی این کانون ها را ایجاد شوق و چگونگی پژوهش در بین طلاب و روحانیون دانست و افزود: ایجاد روحیه تحقیق و پژوهش و چگونگی تألیف رساله عملیه در بین طلاب از مهم ترین اهداف این کانون ها علمی است./9458/پ203/ص

ارسال نظرات