۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۸۰۶

مسؤولان کمیته امداد خوزستان با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند.
حامد اکبري کميته امداد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا اهواز مسؤولان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان و هئیت مدیره بیمارستان خیریه آیت الله کرمی اهواز، امروز با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه حامد اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، گزارشی از عملکرد این نهاد ارایه داد و گفت: روزانه 40 هزار خانواده کمیته امداد از خدمات درمانی بیمارستان علامه کرمی به صورت رایگان بهره‌مند می شوند و در مجموع در 9 ماهه سال جاری این بیمارستان 70 میلیارد تومان خدمات رایگان به خانواده های کمیته امداد ارائه داده است.

وی عنوان کرد: یکی از افتخاراتی که در بیش از 12 سال گذشته ایجاد و راه اندازی شده، پزشک خانواده است، و کمیته امداد اولین نهادی است که در نظام جمهوری اسلامی توانسته پزشک خانواده را در کشور ایجاد کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، با بیان اینکه با راه اندازی این بیمارستان،360 نفر پرسنل از خانواده های کمیته امداد شاغل هستند، بیان داشت: این بیمارستان نیاز به توسعه و امکانات دارد از این رو زمین مجاور این بیمارستان با تأمین منبع اعتباری، باید توسعه یابد.

خوزستان در رتبه دوم ارائه خدمات مسکن به مدد جویان کمیته امداد

وی با بیان اینکه طی سال های 89 و90 در بخش مسکن مددجویان رتبه دوم کشوری به خود اختصاص داده، گفت: در سال 89، چهار هزار و200 نفر از خانواده های کمیته امداد از منابع وام های مقاوم و کمک های بلاعوض برای مناطق کمتر توسعه یافته با هزینه ای بالغ بر 59 میلیارد تومان بهره مند شدند.

اکبری در پایان سخنان خود، با بیان اینکه این استان در پرداخت زکات رتبه اول کشوری را کسب کرده، از برگزاری همایش هزار نفری زکات در (5 بهمن) سال جاری خبر داد و اظهار داشت:50 هزار دانش آموز و 9 هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد مشغول به تحصیل هستند و چهار مجتمع شبانه روزی در شادگان، لالی، رامهرمز و ایذه نیز دائر شده است.

ایران یکی از پیشتازترین ملت ها در زمینه خدمت رسانی به کشورهای مستضعف بوده است./9465/پ202/ص
ارسال نظرات