۳۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۲۱۵۰۳
با حضور صادق آهنگران؛

مراسم سوگواری حضرت رسول اکرم در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم سوگورای حضرت رسول اکرم (ص) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان با حضور علما و فضلای حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.
مراسم رحلت رسول اکرم در بيت آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم سوگواری رحلت رسول اکرم(ص)، با حضور علماء، اساتید و فضلای حوزه علمیه خوزستان و همچنین عموم مردم اهواز، روز گذشته در بیت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام شوشتری نسب، یکی از وعاظ خوزستان به بیان سخنانی در خصوص فضایل پیامبر گرامی اسلام پرداخت و گفت: ایشان مزدی را برای رسالت خود مطالبه نکرد مگر محبت به اهل بیت(ع) و فرمودند در میان شما دو چیز گرانبها را به امانت می گذارم مادامی که به هر دوی آنان تمسک کنید گمراه نخواهید شد.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) بارها به مولی علی(ع) فرموده بودند که علی جان در دل این مردم از تو کینه ها وجود دارد که پس از آنکه چشم فرو بستم آنها را ظاهر خواهند کرد.

این سخنران مذهبی تصریح کرد: پس از وفات رسول(ص) امت، همه سفارش های مهم ایشان را کنار نهاد و راه دیگری در پیش گرفت، اهل بیت در این راه بسیار مورد مهجور ماندند، تا توانسته شد به آنان جفا و ظلم گردید.

گفتنی است پس از سخنرانی حجت الاسلام شوشتری، حاج صادق آهنگران مداح سالهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نوحه سرایی کرد و همگان در رثای اهل بیت (ع) اشک ماتم ریختند./945/پ202/ص
ارسال نظرات