۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۲۲۴۵۷

مسیرهای راهپیمایی 22بهمن در اهواز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ ستاد بزرگداشت دهه فجر خوزستان، مسیرهای راهپیمایی در شهر اهواز را اعلام کرد.
راهپيمايي 22 بهمن در اهواز راهپيمايي 22 بهمن در اهواز راهپيمايي 22 بهمن در اهواز راهپيمايي 22 بهمن در اهواز راهپيمايي 22 بهمن در اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، نشست هماهنگی مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

در این نشست اعلام شد راهپیمایی در اهواز از ساعت 10 روز شنبه 22 بهمن از ابتدای خیابان سلمان فارسی آغاز و با عبور از پل چهارم، فلکه مولوی ادامه و در محل میدان ساعت با سخنرانی دکتر ابراهیم عزیزی معاون منابع انسانی و پشتیبانی رییس جمهور پایان یابد.

در ابتدای این نشست، رضا نجاتی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز بر هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی به منظور برگزاری هرچه بهتر و منظم تر راهپیمایی 22 بهمن تاکید و ابراز امیدواری کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به حساسیت های جهانی، نزدیکی به انتخابات نهم مجلس و موج بیداری اسلامی در منطقه با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

وی راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه ای برای حضور هرچه باشکوه تر مردم در حماسه ملی انتخابات مجلس نهم در 12اسفند 1390عنوان نمود و گفت: راهپیمایی 22بهمن اوج اقتدار ملی و حماسی ملت مسلمان و آزاده ایران در صحنه جهانی و بین المللی و انتخابات مظهر مشارکت جویی، استقلال خواهی و صیانت از ارزش های والای انقلاب اسلامی است.

گفتنی است؛ فراهم کردن اتوبوس ها در مسیرهای مختلف، زیباسازی مسیر توسط سازمان زیباسازی شهرداری اهواز، استفاده از بالگرد در پوشش تصویری راهپیمایی، تهیه جایگاه مناسب برای خبرنگاران و استفاده از چند بالابر برای عکس برداری و تصویربرداری ، استفاده مناسب از نمادهای مناسب بصری و توزیع بسته های فرهنگی از دیگر مصوبه های این نشست بود./9464/پ203/ص
ارسال نظرات